• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • Helle74

Jag fick jobbet börjar jobba på torsdag, snabba ryck !

• junibrud2006

Helle74 - GRATTIS! Jätteroligt!

Själv har jag nu bokat florist! Visste exakt vilken jag ville ha, men drog mig lite för att gå dit eftersom det ju ändå är ett halvår kvar (på lördag!). Det var dock tur att jag inte väntade eftersom hon redan fått lite bokningar för nästa sommar. Vi gjorde ett utkast på en bukett som var enormt läcker, men det blir nog några modifieringar efter jag visat bilden hemma. Inte för mycket, men lite... Kan försöka förklara på ett ungefär. Det är en smal droppe med vita orkidéer, limefärgade rosor och doftranka som slingrar sig ner ända till backen plus lite pärlor och detaljer i purpur. Återkommer om ett par veckor när jag vet mer exakt vad det blir. Kanske slutar med något helt annat...!

• junibrud2006

Nu har ni alla som var intresserade av träff fått mejl. Har någon inte fått det så hör av er! Med på min lista är:
    Junibrud2006
    Helle74
    Billa
    Gabbies
    Majbrud06
    Hallonpaj
    Feb.brud
    Fragila
    Älvan87
    Weddingphoto

Plus de tjejer som var med vid vår förra träff. Utifall de vill komma också...

• Helle74

junibrud2006: jag har inte fått något mejl

• junibrud2006

Nämen... Då gör vi ett nytt försök. Kommer om två sekunder!

• älvan87

junibrud2006
    ska man bara dyka upp eller ska amn säga ja så du vet?

• Gabbies

Tack jag fick mailet!

Grattis till nya jobbet Helle74!

• junibrud2006

Det är bara att dyka upp. Jag vet ju på ett ungefär vilka som kommer så det är ingen fara. Och får man förhinder så får man!

• älvan87

vad trevligt... kommer nog vara den yngsta bruden där som hoppar av nervositet.

• junibrud2006

Du är modig du som kommer två dagar före bröllopet! Att du har nerver! Ska bli jättetrevligt att ses!!!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!