• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • älvan87

WeddingFairy
    tackar. 5 dagar kvar med alm sen får jag hans. blir ju nytt pass och legg.

• junibrud2006

Nu har jag skickat iväg vår beställning av inbjudningskorten! Känns lite pirrigt!

• majbrud06

Hej tjejer!

Vill först och främst meddela till junibrud2006 att jag tyvärr tyvärr tyvärr ej kan komma på torsdag...
    Fick reda på igår att min dotter ska ha jul-vernisage på sitt dagis och med blandade känslor så vill jag inte missa BT-träffen men vill absolut inte svika min dotter!
    Hoppas ni får en super trevlig kväll och så får ni skriva och berätta vad ni pratade om!!!
    Kramiz

• junibrud2006

majbrud06 - Ingen fara! Det är ju juletider så det är lätt att få förhinder.

Idag firar vi femårig förlovningsdag och ska ut och äta något gott. Funderar på Fragolino eller Tapita. Vi får väl se var vi hamnar...!

• Gabbies

grattis junibrud! Hoppas att ni får en trevlig kväll!
    E inte säker på att jag kna komma imorrn dock.. har åkt på en sjujäkla förkylning.. få se om jag mår bättre imorrn..

• junibrud2006

Gabbies - krya på dig! Vore jättekul om du kunde komma!!!

• Delphia

Hejsan. Måste höra med er om hur mycket det kostar att hyra, köpa eller göra sin egen klänning. Är det några här som gjort något av dessa?? Fick ett fantastisk klänning uppoppad i huvudet men vill såå gärna ha den.

• junibrud2006

Vill bara påminna och välkomna alla till BT-träffen ikväll! Ska bli jättetrevligt!

Vad gäller klänning kollade jag runt lite innan jag hittade min på rea (halva priset, betalde 2750 kr!). Hyrpriset landar ganska så lätt på 3500 eller mer. Kollade runt med lite sömmerskor och det går på från 4000 cirka beroende på modell.

• Gabbies

tyvärr men jag kan inte komma ikväll på grund av min jäkla förkylning.. har feber o e hemma från jobbet så de e ingen vidare bra idé att fara ut på BT träff.. :)

• junibrud2006

Gabbies - Så trist! Hoppas du kryar på dig kvickt!!!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!