• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • junibrud2006

Kan du inte annars köpa Alladin hjärtan? Lite mer ekonomiskt och de är ju väldans goda... Tror en ask med 24 st kostar runt 30 kronor.

• älvan87

smart ide... men äre nötter i dom? den var en bra utgångspunkt... tror det blir så

• junibrud2006

Jag vet faktiskt inte hur det är med nötter. De fanns inte med på Marabous hemsida. Men de finns ju i de flesta butiker så det är ju enkelt att kolla!

• Billa

Öhrmans konditori gör handgjorda praliner!^Å dom är supergoda!!

• WeddingFairy

Hörrni V-ås brudar..hjälp mig med lokal som har fin plats i närheten för en borglig vigsel. Börjar bli desperat! Vill helst vara i Badelunda Bygdegård men den är tyvärr bokat den 5:e augusti när vi gifter oss! Nån vänlig själ som har nåt förslag?? Vore sååå tacksam för svar!

Kram på er

• älvan87

lungt med praliner... köpte alladin hjärtan. slår in odm i silver un och rött snöre runt.. så fint.... så nöjd... fanns smår av nötter men går bra..

• junibrud2006

älvan87 - Vilken tur att det löste sig! Nu närmar det sig minst sagt för er del...!

Wedding Fairy - Vet inte om du vill vara runt Badelunda. I så fall kan ju Brunnby vara ett alternativ. Vi har bokat det för vår bröllopsfest. Tittade på Badelunda först, men valet föll på Brunnby för storlek och lokalen. Och det var nog tur att vi valde just Brunnby nu när gästlistan växt. Hade inte fått plats i den andra lokalen...

• WeddingFairy

Tack för svaret Junibrud2006

Jag skulle jättegärna ha festen i Brunnby...Men tyvärr är den lite för dyr för vår budget! Och om jag inte minns helt fel så är den redan bokad 5:e augusti!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!