• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
  • WeddingFairy

Skerike är också bokad då=( Vi har preliminärbokat Lillhärads bygdegård iallafall...jätte mysig lokal..MEN..det finns ingen "trädgård" eller liknande i närheten som vi kan ha vigselceremonin på! Men hittar vi inget annat ställe så blir det i Lillhärad iallafall!

Var ska alla ni andra ha er fest?? Nån som gifter sig borgligt?

Kram

• junibrud2006

Lövudden då? De har ju festlokal. Vet några som var där i augusti. De gifte sig dock i utomhuskapellet, men det finns ju många ytor även för borgligt.

• älvan87

junibrud2006
    ja så glad.... ni kommer få se en dam som kommer hoppa runt hemma hos dig på torsdag. bara en ask kvar att lså in och knyta snöre runt :) så 24 praliner kvar...

WeddingFairy
    gifter mig borligt på lördag :)
    vi ska ha festen i irsta byggdegård

• WeddingFairy

Tack snälla ni för all hjälp!

Älvan87...redan nu på lördag? GRATTIS..va roligt! Är du nervös? Var ska ni ha själva ceremonin?

• älvan87

WeddingFairy
    ja redan nu på lördag. :)
    inte än.. har stenkoll på allt så är lugn... men börjar något strula så får man nog se en helt uppvriden brud.
    vi har den i röda rummet. med speciellt inbjudna gäster. sen får resten komma till festen.

• WeddingFairy

älvan87
    oj..jag kommer vara helt hispig så där tätt inpå bröllopet! Ok så ni gör så. Vi va också inne på röda rummet men valde sen att viga oss utomhus!
    Vad kul förresten med en ungbrud=)
    O älvor gillar du med;)

• älvan87

WeddingFairy
    varför ska man vara det.. vet att han osm gör tårtorna kan sin sak vet att han som gör maten medm in sambo kan isna saker. vet att jag kan dekorera allt på fredag. är helt hundra på allt enda jag är oroliga för äro m hostan ska gå bort.. vill inte hosta fram ett ja. ska till doktorn i morgon :)ja inte gifter man sig ute nu... kallt burr.
    japp ung. och älvor... heter Älvan faktist ;) så är jätte kul

• WeddingFairy

älvan87
    Hehe..nä liiite kallt för att gifta sig utomhus nu=P Hoppas ni får en toppendag!
    Heter du Älvan på riktigt eller?

• älvan87

WeddingFairy
    japp blir ju kallt endå i dne klänningen jag ska ha.
    japp heter så. är ås fint så... heter Älvan Alm snart Fredriksson

• WeddingFairy

Fint namn=) annorlunda!
    Lycka till Snart Fru fredriksson;)

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!