Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Ja, fotriktiga skor är nog en förutsättning ska försöka komma ihåg att ta på mig "rätt".
Vad sägs om att ses utanför Pusterviksteatern istället? Jag har bilen på den parkeringsplatsen nämligen (och dessutom är kontoret där ).
Hmm, ska börja fila på min lista senare ikväll!!
och utanför teatern blir det i stället
Pusterviksteatern? hmm... vart ligger det? ;)
lindha - vi kan ses utanför McDonalds strax före 2 så går vi tillsammans
Vet du var myrorna och bion "draken" ligger? Det är inte på själva järntorget, utan på "andra sidan" spårvagnsspåren - mot vattnet till... hmm, i hörnet på det huset i alla fall. Man ser det från järntorget och hållplatserna där så det är lätta att hitta
Ah, då hittar ni
Trollvinter
Tack för att det fanns en möjlighet att följa med er, men det ordnade sig till slut. Min kompis ville stenhårt åka kl 8 fast att jag sa att jag inte kunde gå ifrån jobbet pga möte. Vi ringdes fram och tillbaka och nu blev det bestämmt att vi åker kl 11 istället. Kommer säkert att stöta på varandra. Ser ni mig vandra runt med överförtjus blick skaka till mig så att jag "ser" er. Blir lite "Joakim Von Anka i sitt kassavalv" när jag är på Ullared. hahaha ni kan ju tänka er själva!!
Pio. Håller med yrvädrets inlägg. Du måste få honom att inse att han måste ändra det beteendet, annars kanske han aldrig kommer att göra det.
Pio: den 29:e blir det trevlig "möhippa" med vårt lilla BT-gäng! Vi har tänkt träffas på Järntorget efter jobbet (vid 18-tiden) och sedan bege oss till en restaurang i närheten. Jag tror att det lutar åt grekiskt eller italienskt, emn vet inte var vi landat i de sista diskussionerna Kom med!!
Majbruttan det låter bra det där med att vi möts utanför Mc Donalds lite innan 2 :)
Pio jag förstår hur det känns att hans kompisar inte gillar dig. Precis så var det för mig när jag träffade Johan oxå. Idag han ingen kontakt med sina gamla kompisar. Jo en av dom som ska vara hans bestmen, men han var den enda som accepterade mig. Antar att jag var för gammal för att platsa i gänget. ;) Så precis som alla andra sagt så måste du berätta för din m2b hur du känner, och han måste göra något åt saken!
En liten fråga bara, varför måste ni gifta er just nu? Om ni bara varit tillsammans i 1år så har ni ju framtiden för er. Varför ha så bråttom?
pio
då ska vi ha en "mini-hippa"
detta betyder alltså en god middag i glada vänners sällskap :D
häng på! du behöver komma ut! och du, det e bara för oss tjejer så han e inte välkommen kan du ju hälsa ;):D
trollvinter, ni hade gärna fått hänga på.. men du e ju upptagen imorgon ändå :)
dessutom är säkert biljetterna slutsålda..
men till nästa film så :)