• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • MiNik

Hej på er alla..
    Var det någon här som har tänkt att ha sin bröllopsfest i La Cuvées festlokal vid Munkebäckstorg?

• Princessdiamond

det kan hända att ett par tjejkompisar som också skall gifta sig kommer med på hippan! vi skall prata lite mer om det ikväll :)

• Princessdiamond

dom skall inte gifta sig med varandra alltså ;) dom är systrar :D

• Vårbrud -06

ahhh jenny och hennes syster,princess?
    Kan nog blir ett trevligt gäng som går ut och äter.

• Lindha

Åhh vad trött jag blir! Varför har killar noll koll vad det gäller inbjudningskort osv??? "Ja, det blir bra!" "Jamen vadå det här är ju jättefint!" Åhh jag blir tokig! Vill ha konkreta förslag på hur jag ska göra för att dom ska bli bra! :(

• majbruttan

Hmm... Jag förstår precis Lindha!! Jag hoppas i alla fall att du hittade typsnittet och fick det att funka Jag kan säga att jag har gett upp vad gäller intresset för åsikter på designen. Bara vi båda är nöjda med förslaget jag gjort så intalar jag mig att det blir bra

Har haft mamma, pappa, mormor o morfar här hela dagen. Nu har de åkt och jag har såååå ont i fötterna efter promenaden på Ullared igår och sen på stan halva dagen idag. Nu blir det ryggläge i soffan Kan meddela att jag är riktigt nöjd med resan till Ullared trots att jag inte hittade någon jacka samt att jag glömde köpa ett skärverktyg till trycksakerna.

Har funderat på en sak - undrar om trollvinter blir hippad denna helgen?? Hennes m2b håller ju på att bli svensexad just nu....

• Princessdiamond

jupp vårbrud, det stämmer :)

• Lindha

Ja Majbruttan jag funderar oxå på det... Vi skulle höras av igår angående den där fikan vi ska på nu idag. Men hon har inte hört av sig, och hon har inte svarat på mitt sms. Så hon kanske inte är hemma. :D

Till slut lyckades vi klistra in teckensnittet på rätt ställe. :) Blev kanonfint! Hoppas att det är oki att vi härmar er, tyckte att erat var så himla snyggt. Riktigt proffsigt! :)

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag och Ebba iväg på "Familjelivs-fika". :) Ha en bra dag tjejer!

• Princessdiamond

god morgon.. *grötig*

• yrvädret

Godmorgon! Eller ska man säga God middag

Har ni haft det bra i helgen då? Själva var vi på ikea bäckebol igår och handlade metervis med vit spets för 7 kr/metern. Till bröllopet såklart. Vi har nämligen bestämt oss för att "klä" väggarna i festlokalen med vit spets. Samt drapera stolarna. Det blir lite roligare än beiga väggar. Annars har jag idag sett resultatet av en veckas strikt GI-kosthållning: ytterligare ned 1,5 kg. Sammanlagt har det nu försvunnit 5,5 kg av mig. (och 9 cm runt midjan ) Så det går iallafall stadigt nedåt.

Appropå det där med tilltugg till brudskålen. Det beror väl på hur lång tid det blir mellan vigsel och middag. För vår del måste vi ha dryck och tilltugg till gästerna. Vi har ju vigseln vid kl 14. Sedan har vi fotograferingen och middagen börja inte förrän kl 18. Det blir ganska lång tid för gästerna att vara utan mat. Så vi tänkte bjuda på bål och snittar under väntetiden och ta brudskålen när vi kommer till festlokalen - vid 17-tiden skulle jag tippa. Så gör vi

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2