Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Ha ha ja då ska jag nog hitta ;) Tack!
Det var så lite så, du var så lättvänd *ler*
tjena, tjena allihop!
blev inbjuden av lindha att hänga me på tisdag, men vet inte om ja kan då min ekonomi e väldigt knaper. hur många e ni som ska ut? vilka åldrar e ni i? själv e ja 22 å har nyligen börjat plugga på lärarprogrammet. och då min sambo bara jobbar halvtid, så måste vi snåla rätt mycke för att d ska gå runt. så fråga mig inte hur vi ska få ihop pengar till bröllopet, men d löser sig e ja säker på. letar efter ett extrajobb, men har inte hittat nåt än. å me lite tur blir sambon tillfrågad om utökad tjänst så småningom. me otur blir han av me den, för d e egentligen bara ett vik. men, men... det e fortfarande långt kvar.
Självklart ska du hänga med princess_edition! Eftersom vi är fler med knaper ekonomi så har vi valt ett ställe som inte är så jättedyrt. Vi är i väldigt varierande åldrar, från 20-35år tror jag. När är det ni ska gifta er?
Hej på er
Grattis på födelsedagen majbruttan. Hoppas att du haft en jättebra födelsedag!
Linda och trollvinter. Jag vet ännu inte hur det blir, eventuellt så kommer david hem från slovakien på tisdag. Då måste jag plocka upp honom i bilen så att han kan åka hem. Hoppas ifs att jag slipper det och då tar jag isf bussen. Åker gärna med er om ni skulle ha bil, men vi kan lika gärna ta bussen och skråla som tonåringar. Det är ju trots allt vår möhippa!! =)
sommaren 2007 e d tänkt. men vi har inte bestämt nåt datum än.
får fundera ang. tis. men ja hör av mig.
Moriawe
Välkommen! Roligt om du också kommer med den 29:onde!
ahhhhhh... nu bär det av till interjuven... håll tummarna tjejer!!!!!
Tjoohoooo!!! Jag har fått 2.6 mille att dela med en arbetskamrat. Ja, eller VI har inte fått, utan vår arbetsgivare har fått så att vi kan fortsätta våra respektive projekt :D
Idag blir det inköp av nytt embosseringspulver för att förbättra utsidan på inbjudan!
Lycka till ninni!!! :D