Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Hur gick intervjun?
Finns det möjligen utrymme för en till er i er grupp?
Det skulle vara kul, om utrymme fanns.
wedding2006 självklart är du välkommen! :D
När är det dax för dig?
Håller tummarna Ninni!
Kul Majbruttan att du får fortsätta dit projekt! :)
wedding2006
Det finns alltid utrymme i vår grupp. Läs en del av våra tidigare inlägg så lär du känna oss lite bättre. Du är givetvis också välkommen på hippan på tisdag.
Lindha
Vad skall du göra ikväll? Jag är gräsänka ända till tisdag, kom gärna förbi på en fika!
Tack för inbjudan Vårbrud, men ikväll ska jag till stallet. Både jag och Johan har sagt flera gånger att vi ska titta förbi ner till er, men tiden räcker tyvärr inte till. Men jag LOVAR vi ska kika förbi innan jul! ;)
Välkommen wedding2006!
undrar lite om det hänt princess något... hon brukar ju alltid vara här inne, men inte nu - vär är du?
Tack för det positiva bemötandet!
Vårbrud-06 - hippan på tisdag? Vad är det som är på g? *nyfiken* Låter givetvis jättekul!
Ja Princess har inte varit här inne på flera dagar. Yrvädret har du hört något? Hon kanske är sjuk?
Jo wedding2006 på tisdag ska vi ut och äta. Vi har bokat bord på La Sombrita till kl 18.30. Vi ska mötas på Järntorget kl 18.00 vid nån grön skylt ;)
på den gröna skulten står det "Steinbrenner & Nyberg" (lindha )