Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
McD eller BK - sak samma Då säger vi väl Steinbrenner & Nyberg istället
moriawe: välkommen till oss :) klart du ska med på tisdag!
pio och kärleksbrud:
kommer ni oxå med???
ngn mer jag missat?? lägg till er på listan i så fall :)
majbruttan
lindha
ninni
trollvinter
vårbrud
yrvädret
princess
minik
moriawe
lindha och majbruttan:
bra gjort att bestämma åt oss alla velpottor ;) låter toppen med La sombrita!
majbruttan:
hinner du ses lite innan? tänkte om du slutar tidigare på jobbet eller så..
ninni
har inget för mig än så länge innan vår hippa. Hade du något speciellt i åtanke?? Skicka ett mail vat ja'! :D
majbruttan:
du har mail
Nu är tårtan i magen! Hade med till jobbet för idag är det min födelsedag Blir ännu mer kalas när jag kommer hem. jag gillar kalas :D
Ska är bordet beställt på La Sombrita till kl. 18.30 :D
Majbruttan:
GRATTIS vännen
hoppas tårtan va god och att du får en massa fina presenter ;)
majbruttan: GRATTIS på födelsedagen!! Hoppas att du får mycket god tårta och många fina presenter
Lindha och vårbrud - vi kan väl samordna oss alla tre? Jag tror att jag kanske har biltillgång i alla fall, om v kör... men han blir kanske glad om han får åka hem tidigare, ska höra med honom! La Sombrita blir förresten jättebra - bra bestämt tjejer!
Hej!
Jag hänger också gärna på på tisdag! ;)
18:00, Steinbrenner & Nyberg, Järntorget, sa Bill... ;)
Jag som inte hittar i den delen av stan står mitt på Järntorget och ser vilsen ut ;)
*Vänder Lindha så att hon har nosen mot fontänen* nu ser du skylten på andra sidan fontänen ovanför ingången till Steinbrenner & Nyberg (grön).