• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Charleston

Man tackar, man tackar!!! Ni är ju flitiga i skrivandet så det tillkommer ju tio sidor så fort man vänder ryggen till ;)(Eller inte "hänger" på BT för en kväll...)

Klockan är 19:30 en fredagkväll och jag sitter kvar på jobbet... (Jag är kommunal kontorsråtta med 8-5 tid egentligen... men NU ska jag faktiskt åka hem :)

Hängde inte riktigt med i alla svängar - jag ögnade bara inläggen lite snabbt, men var det "samling" på Järntorget vid 18 den 29:e eller har jag missuppfattat det helt? (Jag är "på" både spanskt och grekiskt. ("Lilla tavernan" är mysigt tycker jag, fast där bör man nog boka bord.)

Om någon vill ha "uppdatering" av lite personinfo. kring mig så är jag 76:a, bor på Guldheden, är kommunal kontorsråtta som sagt - och skall gifta mig den 10/6 - på Vinga!

• Princessdiamond

så, nu har vi sett harry potter :D

• ninni7805

princess:
    hur va den???? mkt nyfiken :)

• Princessdiamond

som alltid väldigt bra gjord!
    men om man har läst böckerna saknar man mycket.. också där - som vanligt!
    mkt humor och många skratt, men även mycket mörka stunder och hemska skräckinjagande scener..

• Lindha

God morgon tjejer! Hittade nästan ingenting av det jag skulle ha i Ullared igår men ändå lyckades jag komma hem men 4 påsar. ;)

• Lindha

Princess och Trollvinter här kommer en länk till säckpipsblåsaren vi anlitat. Tror att dom skulle ha 1500:- för en säckpipa.

• Lindha

Bara jag som är vaken? Ska ni servera något tilltugg till champangen? Vad ska ni ha i såna fall?

• Princessdiamond

lindha, var e länken?? ;)

• Vårbrud -06

Hej Lindha

Jag är vaken också! Jag var jättenöjd med mina inköp igår på Ullared. Fick köpt 4 lampor varav en lång lampa att ha över köksbordet.

Jag har inte ens tänkt på att man faktist skall ha brudskål. Tror inte att vi skall servera något till den. Antar att vi äter inom rimlig tid ändå.

Kärleksbrud. Klart att du är medbjuden, det är alla som ser vår tråd! Varför jag skrev pio och minik var för att jag skulle förtydliga för dem under pågående diskussion. Nästa gång skadar det inte att jag lägger till även ditt namn

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2