Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Cocogbg

Välkommen! Jag är relativt ny här inne också, någon gång i slutet av augusti hoppa jag in i tråden.

Vi skall gifta oss den 20:e maj 2006 är det tänkt. Just nu är det inte mycket som är bestämt eftersom vi hux flux har blivit husägare och skall flytta till Älvängen(fler i tråden som bor där redan). Har bokat en bygdegård i Alafors, och en kyrka i Göteborg. Har en annan på gång men vågar inte släppa den i Gbg förrens allt är klart. Längre än så har jag inte kommit, jo kollat lite på inbjudningskort mm.
    Känns som mycket är väldigt rörigt, men det ordnar sig nog

• Vårbrud -06

Hej på er.

Tack för fikat! After work är roligt, det skulle jag kunna tänka mig. Fast jag har inte så mycket tid framöver =(

Stenkullen, är det det stället som var så himla billigt?

• Vårbrud -06

de är ju verkligen billiga faktiskt!

• Vårbrud -06

Tack Lindha, men jag har faktiskt redan skrivit upp numret. Jag har bara inte kommit mig för att ringa. Tänkte att det kunde vara bra och vänta så att vigseln är helt spikad.

Ebba var så söt...

• Vårbrud -06

Princess

Hur kollar man frakten mm? Förklara lite hur man skall börja. Skall man göra något konto till sig, registrera sig någonstans?

• Vårbrud -06

jag vet vad du kan göra. Du kan hjälpa oss andra att köpa saker från ebay. Att du fungerar som en ebaymäklare, så kan du ta ut x antal procent för besväret. Jag skulle helt klart betala dig lite extra om du skulle sköta sådant. Att man mailade de slöjorna eller tiarorna man vill buda på och så kunde du vinna dem åt oss. köra paypal och sedan så kunde man betala dig för att få den. Ja du vet vad jag menar. Vilken idé va?!

• Vårbrud -06

Nu är det ju litet tag kvar, men jag betalar hellre lite extra för att få hjälp än att sitta och bevaka och hålla på själv. Jag kan ju maila dig när jag hittat något så kan vi se hur vi skall göra. Nu är jag fattig ett tag men kanske är det aktuellt om ett tag. Skall kika runt lite och se om jag hittar något som klickar. perfekt med expertis hjälp

• Vårbrud -06

finns ju massor av tiaror som kostar runt 12-19$ plus 5 i frakt, det var ju inte så farligt. De tiarorna som jag såg i stan kostade ju nästan tusen kr.

Vad finns det att köpa billiga tiaror i Göteborg? Någon som vet det?

• Vårbrud -06

Grattis till bilköpet. Alltid roligt med en ny bil. Vilken färg och årsmodell?

Har du körtkort princess så att du får känna på att köra den?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2