Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Låter skönt. Hoppas att ni får ett fint höstväder med lite sol. Själv skall jag fortsätta packa...

• Vårbrud -06

Lindha

Visst är hon trevlig! Hon tycker nog att det är roligt att få lära känna lite fler mammor där ute! Låter som om ni kommit på nått lurt... typ kladda ner huset med ketshup. "Välkommen hit". hahaha *skrattar åt min egen fantasi*

• Vårbrud -06

Då blir han nog överlycklig. Jag har dock tänkt sluta med p-piller i maj vilket är rätt spännande!! Så jag kommer vara lättövertalig. Man mår väl illa vecka 7 först väl? Så jag kan gifta mig utan att må dåligt. Tror ifs att det dröjer innan det händer något skojigt. Det är ni som skall övertalas att skaffa ett annat barn.. så att vi kan vara mammalediga vår-sommar 2007!!

• Vårbrud -06

andra barn skulle det ha stått, inte ett annat hahaha

• Vårbrud -06

det var 22 april det var dags va? Låter inte lovande att må illa så länge. Kom på att det var därför ni väntar...

• Vårbrud -06

Yrvädret.

Hittade den roliga toaletttråden, hahaha vad känsliga en del verkar vara.

Ett ämne för denna tråd kanske? hahaha

• Vårbrud -06

Håller med dig princess.

Tycker också att den på kombination är fin.
    Gillar även Art #: A316 på Allians för att den lite tydligare är rund. Någon av dem har jag tänkt att välja

• Vårbrud -06

det är en tidlös och klassiskt modell. Skadar ju inte att den inte kostar så mycket heller. Jag vill inte ha något stor och inte så mycket stenar. Vill helst att det bara skall glimma till litegranna

• Vårbrud -06

Hellkes och kombination.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2