Inlägg från: Trollvinter |Visa alla inlägg
  • Trollvinter

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Vet ni vad jag kom på: jag ska på bröllop i helgen!!! Ska bli jätteroligt och ytterligare ett bra tillfälle att hämta inspiration Men, det är det sista innan det är min tur... Börjar närma sig riktigt snabbt nu tycker jag! Dessutom fick vi reda på igår att kocken som vi hade tänkt oss inte kan på vår dag, så nu måste vi hitta en annan!!

Men, Lindha, vi har också bokat Ciprian och träffat honom så en sak till är avklarad i alla fall Det är bara det där med inomhusfotografering... Har inte riktigt någon bra idé om var det skulle kunna vara. Vapenhuset i kyrkan tror jag på, men det vore roligt med lite variation! En stor fin trappa skulle jag vilja ha - undrar vart man hittar det?

• Trollvinter

Jag kommer den 31:a också!! Var det någon som ville åka med i bilen från Götet?

Ha en trevlig helg alla! Nu är jag i Stockholm i helgen på bröllop

• Trollvinter

Hallå!
    Nu är jag tillbaka igen! Var på ett fantastiskt trevligt och vackert bröllop i helgen!! De var så fina!! Festen var jättetrevligt och vi har nog fått lite inspiration här och var...

Hur går det för er? Jag var inne hos frisören och bokade provuppsättning idag... det ska bli jätteroligt! Dessutom var jag inne i blomsteraffären och kollade hur sortimentet på blå blommor såg ut just nu. Lite mer idéer har jag fått, men måste vänta ytterligare nån månad innan man vet hur just de blommorna ser ut mitt i vintern.

Så, jag hade en riktigt rundtur i lilla ÄLvängen idag. Anledningen till att jag åkte in i första hand var för att jag hade fått en postavi när jag kom hem!!! Mina två circlets som jag beställt från USA hade kommit De var jättefina båda två, så nu kommer det att bli svårt att bestämma sig...

En fredag till "möhippan" tycker jag låter alldeles utmärkt! Jag har de flesta helger uppbokade redan, så det är nog det bästa... (för min del i alla fall). Lite gott vin (eller annan god dryck) och mat är en bra idé - det finns ju en hel del billiga, trevliga restauranger runt om i stan. Min senaste favorit är La sombrita. Där kan man beställa in en massa tapas och äta tills man storknar utan att det kostar allt för mycket! Dessutom har de goa margeritas

• Trollvinter

Spännande princess!!!!! Håller tummarna för att allt ska vara perfekt!

• Trollvinter

Kan du hämta den imorgon då? Eller hur lång tid tar det? Du måste lägga upp bilder så fort du har den!! Vi är sååååå nyfikna !

• Trollvinter

AHHH!!! Spännande Pricess!!!!

Hur är den?! *sååååå nyfiken*

• Trollvinter

...men du står väl och provar för fullt nu kan jag tänka (och priNcess skulle det ju stå där ovan...)

• Trollvinter

Vad roligt att den var fin!!! *Väntar med spänning på att få se bilderna*

• Trollvinter

Åhh, jättefin Princess!!! Överdelen var ju verkligen välgjord och jag tror som du att kjolen kommer att bli jättebra när den blir pressad lite! Du kommer att bli så snygg

Jag känner mig jättenöjd med att vi var och tränade igår, Lindha! Typiskt att jag inte kan nästa vecka igen...

• Trollvinter

...mmm, vi håller på att måla taket!! Fullt upp! Men, jag återkommer kanske imorgon om jag inte står på stegen då med

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2