• Hej baberiba

Cheerful gift (bilder)

Hej alla,

Vi gifte oss den 13/8-05.

Vår dag var helt underbar, när jag såg min brudbukett så visste jag att allt kommer att bli så toppenbra.

Det blev bara bättre och bättre när jag såg min frisyr växa fram. Sen åkte sminket på och sen klänningen och skor och ja självklart underkläder.:D

Min m2b kom in till frisören som en stormvind´....wow vad fin han var....jag tappade andan totalt....jag kände bara hur mina känslor för honom bara vällde fram....ojoj.... han fick en chock när han såg mig också....

Sen bar det iväg till fotografen och trots regn så bestämde vi oss för att fotas ute.....vi ville så gärna ha utebilder.

Vigseln var klockan 17:00 i kyrkan och när vi kom ut därifrån så hade det slutat regna. När vi kom till Herrgården så sken solen.

Vi fick så god tre rätters middag och efter det så blev det fyrverkerier av dunder och brak. Vi hade anlitat en pyrotekniker. Efter detta så blev det kaffe och tårta med presentöppning.

När klockan var 01:30 så begav vi oss till rummet på herrgården där vi skulle sova över. När vi kom till rummet så var inte vår väska kommen så det vara bara till att ge oss ut och leta efter den.

När allt fallit på plats så var det bara att hoppa i säng helt utmattade av vår fantastiska stora dag.

Ni ser bilder här:

groups.msn.com/CheerfulandHappy/vrtbrllop13augusti2005.msnw

• Svar på tråden Cheerful gift (bilder)
  • drea

Om du vill vara rosa får du vara

• Annica_B

Aaaahahahaha!!! Cheerful, hur sjutton fick du hit Drea så snabbt!??!

Hallå Drea! Kul att se dig, det var ett tag sen. Har du övergivit oss i vår tråd?

Hehe... Jag är inte Jag vill vara nån cool.

• drea

Jag har lektion snart, men jag råkade titta förbi och såg er, så jag måste bara gripa in lite

Det är så tråkigt i dag med regn och rugg!

• Annica_B

drea

Åååh vad kul att se dig! Vi ropar på dig i "vår" tråd.
    Riktigt höstrusk idag ja. Men det är rätt mysigt!

• Hej baberiba

Annica_B

"Magic" :D:D:D:D

• Hej baberiba

Årebruden07

Tack tack tack !! kul att du gillar oss...;)

• Åre bruden 07

Cheerful

ja ni är så fina så Gillar din slöja har tänkt ngt liknande men ev med lite stenar (strass) istället för de vita prickarna Lite svårt o förklara men de ska typ gnistra lite i solen *s* om de e ngn sol då vill säga

• Annica_B

Cheerful

Har du pratat med henne på annat håll då? Annars tror jag du är Joe Labero.

• Hej baberiba

Årebruden07

Du kan få låna min slöja....den gnistrar verkligen i solen....8) så när vi träffas så visar jag dig den.....

• Hej baberiba

Annica_B

Joe Labero e´jag......:D hehehe

Man får inte avslöja sina hemlisar som trollkarl....:D

Svar på tråden Cheerful gift (bilder)