• Hej baberiba

Cheerful gift (bilder)

Hej alla,

Vi gifte oss den 13/8-05.

Vår dag var helt underbar, när jag såg min brudbukett så visste jag att allt kommer att bli så toppenbra.

Det blev bara bättre och bättre när jag såg min frisyr växa fram. Sen åkte sminket på och sen klänningen och skor och ja självklart underkläder.:D

Min m2b kom in till frisören som en stormvind´....wow vad fin han var....jag tappade andan totalt....jag kände bara hur mina känslor för honom bara vällde fram....ojoj.... han fick en chock när han såg mig också....

Sen bar det iväg till fotografen och trots regn så bestämde vi oss för att fotas ute.....vi ville så gärna ha utebilder.

Vigseln var klockan 17:00 i kyrkan och när vi kom ut därifrån så hade det slutat regna. När vi kom till Herrgården så sken solen.

Vi fick så god tre rätters middag och efter det så blev det fyrverkerier av dunder och brak. Vi hade anlitat en pyrotekniker. Efter detta så blev det kaffe och tårta med presentöppning.

När klockan var 01:30 så begav vi oss till rummet på herrgården där vi skulle sova över. När vi kom till rummet så var inte vår väska kommen så det vara bara till att ge oss ut och leta efter den.

När allt fallit på plats så var det bara att hoppa i säng helt utmattade av vår fantastiska stora dag.

Ni ser bilder här:

groups.msn.com/CheerfulandHappy/vrtbrllop13augusti2005.msnw

• Svar på tråden Cheerful gift (bilder)
  • Annica_B

*letar o letar*
    Inte här...

• Åre bruden 07

Cheerful

Åhh ja det vore toppen snällt,, ser fram emot o se den irl Ja ser givetvis fram emot o träffa er också

• Hej baberiba

Årebruden07

Om du lånar min slöja så har du ngt lånat......:D

Annars om du vill ha din egen slöja åka till butiken där jag köpte min slöja och klänning och se vad de har....de har så fina annorlunda slöjor... När vi ses så kan jag följa med dig.....de har eg. bara öppet på lördagar mot tidsbest. men jag har tumme med dem så de tar säkert emot oss.....

• Åre bruden 07

Cheerful

Ja du kan få guida mig in i slöjornas värld

• Hej baberiba

Åre bruden 07

Den butiken jag köpte slöjan har så ovanliga och fina slöjor och min slöja med kristaller och pärlor var helt ny.

• Åre bruden 07

Cheerful

Okej, ja såg inte att där va kristaller i din *ska kolla en gång till*

• Hej baberiba

Årebruden07

Ja det är kristaller i den eller glaspärlor därför är den väldigt glittrig....fick mkt beröm för min slöja.

• Hej baberiba

Årebruden07

Kristallerna syns tyvärr inte på bilderna...:( så du få titta och begrunda min slöja "live" när vi ses.....:D

• Åre bruden 07

Cheerful

Ja ja märker det att de inte syns på bilderna men nu fick ja ännu en anledning o kolla på era bilder igen

• annaglitter

cheerful
    var har du köpt din slöja? Den är underbar!

Svar på tråden Cheerful gift (bilder)