Hej,
vilken bra tråd! Jag undrar hur det gick för fialott? Blir det Mauritzbergs slott eller något annat? Ska också gifta mig nästa sommar och känner mest bara av den jobbiga sidan av planeringen. Var på konsultation på Mauritzberg, men det var nytt folk där och den som skulle hålla i det hade själv aldrig tagit hand om ett bröllop om ens varit på ett bröllop. Jag var så säker på att Mauritzberg var det rätta stället, men nu känns det så fel. Rummen i slottet var inte speciellt "fina" och de skulle ända ha ca 2500kr per rum. Samt att en sa att man fick ta med sig egen dricka, medan ansvarig sa att det ej var ok. Finns det andra ställen på Vikbolandet? Har tänkt att bjuda 60 personer och med M:s priser så hamnar vi på ca 950kr/kuvert. Känns kanske dyrt. Önskar jag kunde känna mer glädje inför den stora dagen, men efter att ha kollat runt på så många ställen så blir man ju helt förvirrad. Vill ju precis som alla brudar att den dagen ska vara perfekt, vara sig vi hamnar på ett slott eller i tält:D
//V
// V