Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Ja underkläder alltså, en hel vetenskap, känns det som. Jag funderade på om man inte kan hitta något kul på Twilfit nu till jul. Då brukar de ju ha lite piffigare kläder.
Jo ~emma~ det var dig jag menade, men om du inte känner igen mig så kanske jag har fel!
Bra tips, problemet är bara när andra ska lägga sig i och tycka en massa om inbjudningslistan...Till nästa problem, vet ni någon bra solist som man kan anlita till kyrkan. Hade tänkt mig en kvinnlig, och i så fall vad det kostar ungefär
Tejsan - hmmmm, nej jag vet inte riktigt! :) Menar du här ifrån BT? Alltså inte irl?
Nej jag menar på riktigt! men jag har nog fel, annars hade du/hon jag tror du är
kännt igen mig!
När det gäller solist i kyrkan. Tänkte vi kolla med kommunala musikskolan. Kanske har de någon lärare eller elev som vill tjäna lite extra!
bamsebull
Vi ska hyra en kvinnlig solist, kanonduktig.
Jag kan ta med mig hennes nr imorgon, så kan du ringa henne.
Tror inte hon var alltför dyr heller
Småland/Skåne Brud: Super, det hade varit toppen. Har du någon aning om vad det kan kosta. Jag har nämligen inte en susning, men om man räknar 1500, kan det vara troligt? Ska försöka göra färdig vår budget tills på lördag då vi ska träffa min blivandes päron för att se vad de är villiga att bidra med till brölloppet. Fan vad allt kostar, från början räknade vi med max 40000 kr, men det verkar inte räcka långt.
Usch vad nyfiken jag blev nu! Tänker så det knakar men det står still. Så det är nog fel Emma - tyvärr! :) (Eller?)
Påminner om fika på lördag!
Lunchträff den 12 november kl 12.00 på
Lilla Torg Malmö. Träffas vid saluhallen!
~emma~
Puh76
jespers darling
Bettan,Skåne
Fler??
bamsebull
Kan bara hålla med, det drar fort iväg.
Mest smådetaljer som man inte tänkt på.
Tror inte hon kostade mer än 1500kr
Idag har jag fått hem min klänning
Den är såå fin
Behöver bara ta in den lite vid midjan och sy ut lite över bysten