Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Oj ~emma~ jag är inte sykunnig utan såg bara det hela hos Palm Design där jag köpte klänningen..kanske du ska gå dit och be dem visa dig hur det ser ut.
Kramar
Jag ska ha ett släp som man kan ta av!
hjartat73 - Ja, det är kanske bäst. Ska göra en hel del ändringar och tillägg på min klänning, och behöver hitta någon bra sömmerska. Palm design har fått bra kritik, men frågan är om de kan göra detta fastän man inte köper en klänning av dem? Tyckte du att de var bra? Jag höll på att gifta mig en gång tidigare, men det blev aldrig av (gudskelov) så klänningen blev aldrig färdig. Nu vill jag ju att den ska se lite annorlunda ut... Vad var det som var jobbigt med öglan?
Puh76 - det låter helt klart bäst! Har du någon bild?
~emma~: nej det har jag tyvärr inte eftersom klänningen inte har påbörjats än men släpet kommer att vara fäst med hylsor tror jag det heter...som en bh i ryggen!
Puh76 - Jaha, det låter ju smart. Men syns inte de då?
~emma~: Nej det är ju tyg över dem!
hjärtat73
jo, jag hade feber igår. Men jag jobbade både igår och idag ändå.
Jag känner mig mycket bättre idag.
Och det är ganska skönt att få städat.
Som jag sa igår: "Man ska härdas"
~emma~ Palm Design är jättebra men jag vet inte om de gör ändringar på klänningar som man inte köpt där. Men det kostar ju inget att fråga.
Huha jespers darling...härdas var det
~emma~ sorry glömde berätta vad som var jobbigt med öglan....tänk iallafall en hel kväll kanske dag också att gå med en ögla kring fingret och håller man inte tillräckligt högt blir släpet ganska vid marken iallafall beronden på hur långt släp man har. Jag tyckte det var jättejobbigt men det är en "smaksak".
Kramar
Det var lite så jag tänkte, som hjärtat73 påpekar, lite jobbigt och ivägen kanske. Men visst är det fint, väldigt fint!
~emmma~ hoppas att du hittar en bra lösning för ditt släp, palm desigt är jättetrevliga, så hör där. Och förresten, grabben e skotte, så det är därför han ska ha kilt - äntligen, har tjatat länge, ursexigt!