Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Puh76 jag vet inte om man kan ta maten med sig själv på Söderslätts Bygdegård men de gör buffér och man tar med sig dricka själv. www.sydfest.nu där finns tfnnr.
hjartat73: Tack ska kolla upp det!
Puh76 jag hittade ett annat tfnnr på www.bygdegardarna.se/ fast det kan ju vara hemnr till han som står för sydfest men jag tänkte kanske det numret är om man bara ska hyra lokalen utan mat fast jag vet inte 0410-24464.
Här går det verkligen undan, hinner inte med att kolla allt som skrivs, så jag kanske är lite sen, men..
leson 76 - väldigt fina klänningar! Fint att de inte verkar vara så bländande vita, lite mer creme, och snygga toppar! Men jag undrar över det där med släp, blir det inte väldigt opraktiskt?? Har du tänkt hålla i handen, eller är det sådana man knäpper av?
Min blivande ska ha kilt, så jag måste verkligen hitta en snygg klänning, har får inte stjäla showen!!
happy...finns numera så man kan knyta upp släpet där bak.
Puh76
Ja, Söderslätts bygdegård har fått jättebra kritik från brudarna på BT, men det verkar ganska poppis också, så skynda dig att höra med honom! (Jan tror jag han heter). Hoppas att det går bra för dig!
happy!
Vad fräckt med kilt! Varför ska han ha det? Håller med dig om släp, lite opraktiskt, men sååå fint! :) Jag har släp på min klänning, med en liten ögla så att jag kan ha öglan runt fingret när jag dansar. Annars är avtagbart släp en jättebra lösning, som hjartat73 sa.
jespers darling
Hur är det med tandvärken idag?
~emma~ fanns det inte så du kunde få ngt att knyta upp släpet med där bak? Måste ju erkänna att jag varit gift en gång tidigare och hade då ett släp med sådan ögla du beskriver...det var ganska jobbigt. Denna gången skulle jag inte ha släp men när de i butiken visade att man kunde fästa upp släpet bak så jag slipper hålla i det hela kvällen så kändes det okej.
~emma~
jo det är bättre med tandvärken idag.
Jag hittade ett sånt medel man kan skölja munnen med, mot inflammationer och sånt.
Så jag tog det igårkväll och imorse kände jag ingenting
Så skönt!
Nu måste jag städa, ska ha gäster ikväll.
Men jag tar nog en paus varje kvart och kollar läget härinne
Men jespers darling ta nu inte i för mycket så det kommer tillbaka....du hade väl feber igår.
hjartat73
Jo det låter ju definitivt bättre att hänga upp släpet... Min klänning är bara halvfärdig och har ingen ögla riktigt än, jag kanske inte ska skaffa en sån?! Men släpet är ju där, och jag vill ju kunna "bli av" med det på något sätt. Vet du vad det är för någon sorts anordning man hänger upp släpet med?
jespers darling
Vad bra att det släppt. Kul att städa... NOT! ;) Men ibland måste man ju. Jag gjorde det igår. Idag var det tvättdag :)