Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Vet ni hur ni ska ha ert hår?
Jag har ingen aning om vilken frisyr jag vill ha.
Ena dan vill jag ha utsläppt och sen nästa dag vill jag har en stram uppsättning med massor av löshår. *suck*
Det är så svårt.
Skulle vilja hitta en bild på en frisyr som jag faller pladask för
Vet ni var ni ska göra era uppsättningar? Någon som vet någon bra firsör i Höllviken?
Jag gifter mig 13/5.
Jag ska göra min frissa hos Jenny & Jessica på Slottsgatan. Jättebra och verkligen lyhörda!
Jag lägger in dig Tejsan
4 februari - Småland/Skåne Brud
22 april - AnT
13 maj - Jenand
13 maj - Tejsan
27 maj - pov
27 maj - Sprallig
3 juni - Akkidakki
3 juni - Vill bli gift
1 juli - ~emma~
1 juli - jespers darling
1 juli - Penny28
8 juli - marie81
15 juli - puh76
15 juli - Bettan, Skåne
5 aug - hjärtat73
12 aug - Izunia
18 aug - blondie
19 aug - Mbrud
26 aug - Glücklich
26 aug - happy!
26 aug - finns i sjön
21 okt - Anna25
2 dec - Sandra_A
jespers darling: Har ingen aning om hur jag ska ha håret!!
Hoppas du inte tar illa upp att jag lägger in nya personer på listan ibland!!
~emma~ Tackar för tipset om hellkes.se, jag har nästan valt ringar nu!
Vad det gäller håret så tror jag att jag vill ha upp det från sidorna och ganska mycket löst i nacken. Det får ju inte bli en uppsättning som gör att man känner sig helt onaturlig eller utklädd!
Nån mer som inte tämker bjuda barn till sitt bröllop? Vi vill endast att de som ammar ska få följa med. Kruxet är bara hur man skall skriva detta på inbjudan??
Puh76
Självklart gör det inget att du lägger till i listan, då slipper ju jag
Penny28 - ok, du fick det från mina foton? Vad hade du tänkt dig, om man får fråga? När det gäller barn på bröllopet verkar det vara en rätt het fråga här på BT, vet inte om du sett alla trådar om det. Har sett några tips på formuleringar i gamla trådar också. Själv har vi faktiskt inga små barn i släkten, den minsta är 12 och sedan är det en massa tonåringar som ska vara med på bröllopet.
jespers darling
Ja - hår - vad göra?! Tiara? Slöja? Pärlor? Argh, håller på att bli galen på alla dessa beslut! Vill nog också ha lite lockar. Jag har samlat på mig lite bilder som ni gärna får titta på:
spaces.msn.com/members/emmasutrymme/PersonalSpace.aspx%24&_c11_PhotoAlbum_albumid=cns!1p_GQnUMHDyXSodXUZ0iaUhQ!118&_c11_PhotoAlbum_spaReturnToFull=0&_c11_PhotoAlbum_spaProcess=1&_c=PhotoAlbum&_c02_owner=1
Hur mycket kommer ni att betala för era uppsättningar, ungefär? Vad kan det kosta ca?
Vi ska inte bjuda barn på vårt bröllop. Hur vi kommer att skriva har jag inte tänkt ut än men egentligen ska man inte behöva skriva ngt då man skriver namn på de som är bjudna på inbjudningskortet.