Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Tejsan - hmmmm, nej jag vet inte riktigt! :) Menar du här ifrån BT? Alltså inte irl?
Tejsan - hmmmm, nej jag vet inte riktigt! :) Menar du här ifrån BT? Alltså inte irl?
Usch vad nyfiken jag blev nu! Tänker så det knakar men det står still. Så det är nog fel Emma - tyvärr! :) (Eller?)
Grattis jespers darling!! Wow vad det går framåt för dig. Snart är du färdigplanerad (som om det skulle hända oss i det här gänget ;)). Men klänningen är jättefin, lite svårt att se bara när den hänger på en galge. Ser fram emot fler foton sen :)
Du kan ju prova att hänga den i städskrubben :D. Eller det kanske inte funkar på Jesper. Nä fy på mig så stereotypiskt jag tänker :)
lillabunny - kyrka eller lokal? Grattis i alla fall :)
Ja det måste givetvis inte vara kyrka... tänkte mig inte för :) Ska ni ha fest på slottet sen?
lillabunny - det låter jättemysigt!
Vi ska gifta oss i Dalköpinge kyrka och ha festen på Idala gård. Ligger utanför Trelleborg. Vi har ingen egentlig anknytning till det, men föll för Idala gård och så fick det bli :)
happy!
Om du ser detta: vet du om det finns någon återförsäljare av kiltkläder i Malmö eller Lund? Tydligen ska en släktings blivande också ha kilt, och han behöver skjorta, skor mm. För din blivande skulle väl ha kilt?
Hej tjejer! Ska bli roligt att ses imorgon! Undrar hur vi ska känna igen varandra, kanske får gå runt med en stor skylt som det står BT på ;) Nejdå, vi hittar nog varandra.
Känner ni varandra sedan tidigare?
Ja, hoppas att ni båda kan komma nästa gång :)