Inlägg från: sweet saint |Visa alla inlägg
  • sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

Det har gått bra med maten faktiskt, och fått mig dagliga promenad.. men det ska bli skönt att träna imorgon! Ska simma 45 min, det är bra motion!!!

Ta det lungt med magen!!!

• sweet saint

Det verkar gå bra för dig Lilla Angelina!!
    Taggad som bara den!!!

• sweet saint

halla halla!!
    Ja.. just for tillfallet sa kanner jag mig saaaa pluffsig. Usch!
    Vill bara trana nu, sa man kanner att man gar nat..
    Kanner som du Jessie76, behover en fet spark i baken for att fa en nytandning.. Kanske far det nu nar jag kan borja trana igen mer pa allvar.
    idag har jag tex atit (gar lite efter VV motto, men med inriktning GI), 24 points och jag ska ata 21, inte bra. nar jag tranar imorgon kommer jag att tjana 5 points, och om jag da se till att ata sallad till lunch sa kanske man kan radera ut dagens misslyckande. Eller vad tror ni?? Lurar jag mig sjalv igen?

• sweet saint

Tvillingsjal:
    Ska ivag och simma om en timme, hoppas att jag kommer igang lite da!!
    Annars far jag val ga o sola lite, sa man far lite farg, det kanske ocksa hjalper..
    Det ar sa att jag har bytt anstallningsform, och det har inneburit att jag gar fran manadslon till retroaktiv lon, sa jag far min forsta lon pa tva manader , nasta fredag... KAN ha nat med att jag inte kanner mig sa WOHOO just nu.. Har inte kunna kopa nat till mig sjalv pa lange. Allt har gatt till rakningar o mat..
    Men jag kanske kommer fran simmningen idag och kanner att jag regerar varlden.. vem vet???
    Anyway... dina peppningar ar mycket nodvandiga for mig!!! Annars kommer det bli pizza ihelgen.. kanner det pa mig! HJALP!
    ses om tva timmar!!

• sweet saint

Halloj!!

Sana:
    Bra!!!!!! jag har 4,5 kg som ska bort till nyar, sen 7 kg till, till sommaren.
    Jag haller med att trana pa morgonen ar sa skont. Men det ar inte alltid jag orkar oppna ogonen.. Men jag ska forsoka i morgon!

Kommer precis fran traningen nu, och jadrans vad energi jag hade!!! Skont som bara den!!
    Nej du.. Ingen pizza ihelgen!!! (du ser vad lite traning kan paverka en!!! ). Men taco ar en valdigt bra konkurant!! Fa ta det pa lordag!!!
    *Langtar redan*!! Annars blir helgen lugn och forhoppningsvis enkel att ta mig igenom. Jobbar heeeela helgen..
    Bra ar val det.. den 25:e ar det vagning igen!!

Jessie76:
    HAr du vagat dig pa vagen annu?

• sweet saint

MAste bara ge en eloge till oss alla som verkligen tar detta pa allvar och alla vi som stottar varann!!!

"No man is an island"

• sweet saint

jag brukar isafall ga upp lagom tills att jag kan vara i simmhallen tills 06,30 da de oppnar.
    Men imorgon jobbar jag till 22 sa det kan bli lite trottsamt att halla igang sa pass lange.
    Om jag gymmar sa kan jag imorgon ga dit till 9 kanske. Vid 8 sa ar det sa mycket folk sa man kan inte trana i den fart man sjalv vill.
    Jag borjar 13,00, men maste ga 12,15 for att hinna upp i tid.
    har du na bra tips vart man kan kopa san har ga/loparband dar man aven haller igang armarna?? Ungefar som om man aker skidor du vet??

• sweet saint

Tvillingsjal;

Ja det ar tigigt, men det ar vart det!!
    De spelar harlig klassisk musik isimmhallen da sa det ar underbart att vakna upp till det.
    Det vart dock ingen simning idag. Del for att min traningsvark ar inte nadig.. och sen sag jag att jag KAN ga pa lordag.. trodde inte det for jobbet, men det har blivit andrat!! Sa jag kor pa Lordag efter jobb!
    Jag brukar kalla det morgontraning sa fort jag tranar innan frukost.???

Lilla Angelina:
    Det ar klart du ar hungrig!!!
    Min fraga bara..:
    Hur har du tankt att halla vikten sen nar du borjar ata mat igen??
    Inget pahopp av nat slag, utan jag har sjalv aldrig lyckats halla vikten efter en san diet, och undrar hur din plan ser ut...

• sweet saint

ok!
    Hur har ni lagt upp helgen då tjejer?????
    Rapportera TACK!!!!

• sweet saint

Matmässigt händer inget i helgen.. HAde tänkt Tacos, men jag jobbar till 21 imorgon så det blir inget..
    Det enda som kan anses farligt blir väl vinet ikväll. Ska mysa med min älskling!
    Vi har inte träffats så mycket denna vecka så det blir efterlängtat!
    Imorgon blir det träning på dan!!! simnimg eller gym.. vet inte. Plus promenaden till/från jobbet. Så helt ok!
    Kommer nog att sitta på BT en del, eftersom jag känner att motivationen behover en skjuts till innan jag kommer helt rätt igen! Så hoppas att nån tittar in här nångång under helgen!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg