för er som vill gå ner 10-15kg
jag väger 87 kg *viskar*.. vågar knappt säga det.. Jag vill gå ner till 74 kg som jag vägde för 1,5 år sen.. (1,70 cm lång) Då är jag så där mysigt mullig som jag tycker om.
jag väger 87 kg *viskar*.. vågar knappt säga det.. Jag vill gå ner till 74 kg som jag vägde för 1,5 år sen.. (1,70 cm lång) Då är jag så där mysigt mullig som jag tycker om.
Angelina;
vi får skälla på varann när vi märker att godispåsen börjar få ett eget liv och närmar sig oss... VI SKA LYCKAS!!!!
Har gjort bra ifrån mig idag!!!
Nöjd med mig själv!!!
Next; hur har du lyckats med 7 kg?
Hon;
Ägg, ägg, ägg.. ibland slår jag till med mager bacon och vitlökstekta champinjoner och tomater. Gott men mäktigt.. mer som en "brunch" Nu syftar jag på Fas 1.
hejsan allihop!
Gårdagen gick bra för min del
Denna dag är värre!! Varje gång jag känner att jag har motivering till motion, händer det nåt som gör att man måste avstå en vecka eller mer.. Nu har jag gått och blivit sjuk.. feber och ont ihalsen..
Ska gå och köpa massor av frukt så jag blir frisk snart!
Undertiden fortsätter jag hårdare med maten.. Fick en jätte kick av er igår att riktigt kämpa så en lite förkylning ska inte hindra mig!
Lilla Angelina:
det kan vara svart ibland att hinna med allt!
Det man kan forsoka tanka pa ar att du behover inte lagga in ett 1,5 timmars gym pass, utan det racker att ta en promenad pa ca 30 min!
Det hinner man oftast med, och ar det orken och lusten som satter hinder sa brukar jag tanka sa har;
Ta pa dig kladerna och ta bara en kort promenad pa 5 min.. da har du fatt lite luft iallafall. Jag lovar att det slutar med en langre stracka nar du val ar ute!
Funkar alltid pa mig!!!!
Tvinga dig! Tank pa hur nojd du kommer att vara efterat! Push it!!!
Lilla-Angelina:
Det kanske ar trist sjalv, men for tillfallet verkar det vara sa att ingen kan folja med dig!
Gor inte dig sjalv besviken for det!!!!
Du vet att for att ga ner i vikt sa racker det inte bara med att tanka pa vad man stoppar i sig, utan det kravs motion!!! som sagt 30 min racker!!!
Satt pa dig traningsklader och ta med dig musik och svettas lite nu!!!!!
INGEN kan ga ner i vikt at dig, utan bara pusha pa dig!!
Jessie76:
Tack!!!
Fortfarande hur forkyld som helst, sa ingen traning for mig for tillfallet..
Maten funkar daremot mycket bra!
kampa pa med gymmet!!! perfekt tilllfalle!!!
Tycker att allt gar bra sa lange folk uppmuntrar en!! Tack o tack!!!
lite kilcheaktiga kommentarer blir det men det far man ta eller hur!!
Brukar ni titta pa Biggest Looser?
Linda marieh:
Kram fran mig ocksa!!
Kanske lite konstig kommentar fran mig men..overvikt ar inte varldens undergang, men du kanske kan hitta motivation fran att det inte ar bra for kroppen att vara OV. Ryggen, hjartat, knan osv, osv... Ja,ja hmm...
Vi ska forsoka peppa och stotta dig!!!!
KRAM