Inlägg från: sweet saint |Visa alla inlägg
  • sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

Hej Oms!

kul att du tittade in!!

Det här med barn ja....
    Jag tror inte heller det är någon nu längre.. Det var bara så förvånande att man fick symptomer om än ganska "svaga"..
    Jag tror att det kommer att ta ganska lång tid, ioch med att man ätit piller så pass länge..

hoppas allt fungerar!!!
    Hur går det för övrigt då?? Har ni infört kolhydrater ännu??
    Jag antar att man blir lite mer sansad när man vet att kroppen fungerar som den ska osv...
    Men vad pirrigt det har varit med alla fysiska symptom man har haft!!!

För mig fortsätter det att gå bra både med motion och mat... det ska bli kul att väga sig ´på fredag!!!!

Men Oms... du får försöka hitta motivationen efter jul då!!!!!
    Dvs om du .fortfarande vill gå ner!!!

Tvillingsjäl:
    Jag tror jag ska köpa såna här ägglossnings stick på apoteket... Då vet man ju lite lättare när det kan ske!!

hur går det för övrigt då??
    Har ni infört kolhydraten ännu??
    HAr ni hunnit diskutera bröllop ännu eller väntar ni???

Jag kan bara passa på att säga nåt roligt...
    När jag började träna så klarade jag av MAX 4 minuter kondition i sträck på lugn nivå... nu klarar jag 30 min på ett hårt pass!!!!! JAg har aldrig haft så bra kondition som nu.. inte ens när jag vägde 12 kg mindre än nu!!!! Då kan jag dessutom säga att jag under hela mitt liv har cyklat då min mamma inte har körkort och inte jag heller.. *Happy*

• sweet saint

hoppsan lite osammanhängande.. datorn måste ha rört om...

• sweet saint

Hej!

hur gar det far er??

skulle varit ivag o simmat idag, men tar nog det pa sondag.. lite ont i ryggen namligen.. men annar sa fortsatter det att ga bra faktiskt!!
    gymmade igar och i tisdags, sa gar jag pa sondag sa blir det tre ganger denna vecka ocksa! maten gar ocksa bra! jag far ta en lugn promenad idag istallet...

Jessie76:
    hur gar det for dig??? battre i ryggen nu??

Ts:
    har ni fatt nan sno annu? Har ar det inte en snoflinga sa langt ogat kan na... HOPPAS att det blir liiite till jul iallafall...
    Hur gar det med vikten annars?? Haller du dug pa samma niva eller??

• sweet saint

jaha.. da har helgen varit.....
    ... inte sa bra matmassigt... at lite for fet mat igar, plus lite mjolkchoklad...
    Men kommer nyss fran traningen!!!
    Har fortfarande inte gatt ner i vikt, (0,5kg bara) men kanner att kladerna sitter battre! Tog pa mig en kjol som var nykopt... den satt lite tight at nar jag kopte den men, nu sitter den bra! sa ok!
    denna vecka ska jag trana mycket.. gymmet ar ju stangt under tre dagar vid jul...

ska ivag o jobba snart.. sa himla surt!!!

hur har det gatt for er andra??

Kanner att manga har gett upp utav er som var med sa bra i borjan!!!!
    KOM IGEN NU!!!!

• sweet saint

sitter fasiken på detta jobb jämt!!!
    idag vart det stressigt innan jag började... Ville hinna träna innan, men gymmet öppnade inte förrens 12 då det var nåt med elen. Löste det på så sätt att jag hann träna 30 min (20 kondition o 10 styrka), och sen fick slänga mig in i duschen, och åka till jobbet... har inte hunnit äta nåt så jag är super hungrig....
    Har inte lunch förrens 18.... hjälp!

jessie76:
    Håll idig.. julen kommer snart!!!
    Ställ dig på vågen idag och LOVA dig själv att INTE GÅ UPP ETT ENDA KG under julen!
    (du har ju ett ansvar gentemot oss... )
    Jag ska iallafall INTE gå upp, så de är så! Hm! (läs med barnröst... typ)

• sweet saint

sista dagen jag jobbar innan jul!!!!!!!
    Wohooooo!!! Ledig 5 dagar sen!!!

hur står det till med er alla ?

• sweet saint

E.L:

kul att du hittade hit!!!
    Har finns det massor av inspiration!!!
    Men nu ar det jul och blir vog tvungen att avsta fran BT tills pa sondag...
    sa.....

GOD JUL OCH GOTT NYTT AR TILL ER ALLA!!!!

KRAM MARIA

• sweet saint

jessie76:

Heeej! god fortsättning!!!
    De sakerna kan nog funka, men inte för fettförbränning... då måste man ut och lågintensitet träna!
    Hoppas ni hade en fin jul!!!
    Tur att det bara är jul engång om året...
    All mat.. jag blir toookiiig!
    MEN, jag har inte ätit såååå mycket faktiskt.. en tallrik plus lite choklad!
    Men träningen längtar jag efter, och fibrer!!!
    Ska gå imorgon! Träna stenhårt!!!

På barnfronten var det inget, men vi fortsätter att försöka!!
    OM mensen funkar så ska den komma nu till helgen.. vi får se! Hoppas, så att man vet sin cykel!

har ni hållt igen på julen eller har ni gett vika för frestelsen???

• sweet saint

EL:
    Jag kör VV/GI kombinerat! Räknar points, men efter GImat.

Éndast VV funkar inte för mig, då jag inte riktigt blir mätt och inte har tid att laga mat så ofta.
    Gi metoden är skitbra, men jag tränar och behöver därav liiite mer kolhydrater än vad som GI tillåter.
    Man blir otroligt balancerad och pigg av Gi mat så man slipper humörsvängningar, plus att man inte går hungrig på samma sätt som med enbart VV's recept. Men för att fatta vad GI metoden går ut på och vad som händer, så rekomenderar jag att vara påläst innan man börjar med den..

har du tänkt att köra igång??

• sweet saint

vart har ni tagit vägen???

Ho ho.... (det ekar ju....)

SÄg inte att ni gett upp!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg