Inlägg från: sweet saint |Visa alla inlägg
  • sweet saint

för er som vill gå ner 10-15kg

ja visst!!!! Mår ju mycket bättre av GI mat, än annat!!!!
    Du, tvillingsjäl...
    Jag skulle ha ÄL idag om jag räknat rätt, med det hade jag inte när jag testade imorse... vet du nåt om det.. hur det kan vara försenat???

• sweet saint

ok!
    Då kör vi på och testar tills det visar sig....
    Ååh, vad svårt det är när man så gärna vill ha en liten bebe...

• sweet saint

inda:
    Bra jobbat!!!!!
    sjalv ska jag vaga mig igen pa fredag... forvantar att jag ska gatt ner lite da eftersom midjemattet minskar.. Men jaklar vad jobbigt det ar med aggen!!!!!! Hall igang!!!!
    VI vill gifta oss innan vi far barn, men vi far se vad som hander efter denna vecka om jag blir gravid eller ej.. Om inte kor vi igang med brollopsplanerna pa en gang.

Isabeau:
    Du kan ju skippa aggen och tex ata keso, tomat, rodlok i en blandning Ha lite skinka vid sidan om. Man ska ju ata mycket agg i borjan pga att den forsta fasen bygger pa att man ska fa mycket protein i sig. Men protein finns det ju i kyckling, tonfisk, kott, fisk i ovrigt sa variera dig!!!
    Tank ocksa pa att det bara ar for 2 veckor...
    Kampa!!!!!

• sweet saint

drakdal:
    bra!!!!!
    Den tyngsta veckan är över.. nu gäller det att fortsätta!!!! Kämpa på!!!

Bols:
    Du klarar detta!!!!!
    vi är här för dig!!!!
    Inget påhopp, men tror du att du klarar Atkins??? Verkar så himla tufft!!! Berätta lite om den!!! Please....?

• sweet saint

njaeeeeä vad fult det där lät Bols... usch.. Menar INTE att du INTE skulle klara det utan se det som en snäll fråga/peppning... FÖRLÅT FÖR ATT DET LÄT SOM ETT KLUMPIGT PÅHOPP!!!!

• sweet saint

isabeau:
    jag gick ner 3 kg sen jag tog tag i allt på allvar... men sen vart jag sjuk och det har varit jul, gymmen har varit stängda osv så jag gick upp det.. Är VÄLDIGT känslig för att gå upp.. det räcker med att jag slappnar av en dag så har jag gått upp...
    men nu hoppas jag att allt ska funka så jag får fortsätta som jag vill!!! -6 cm på midjan är ju en bra början för mig!!!
    Men Tvillingsjäl har det gått bra för!!!!
    Har 12 kg som_ska_bort!!!!!

• sweet saint

ja... tur att det bara är ju en gång per år...
    men jag blir så sur på mig själv att man har tillåtit sig att gå upp så mycket...
    kom från london nov 03 och hade min idealvikt 74kg.. gick upp de 3 första veckorna 3 kg bara pga att man inte rörde på sig lika mycket som i LOndon.. sen dess har jag försökt banta bort de 3 kg, men lagt på mig sammanlagt 12... hur 17 hände det??? ja du... usch var arg man blir...
    Men nu går det åt rätt håll...
    Själv då?? Hu har du kommit fram till detta beslut??

• sweet saint

isabeau:
    vad skönt att "bara" ha 5-6kg kvar.. hoppas bara de inte sitter som berg och vägrar försvinna!!!! Men den motivationen (bröllop) är ju riktigt bra!!!! Tänk dig den dagen när du står där och är så vacker som du kan bli.... det kommer att vara värt varenda minut som du "klagat" på hur jobbigt det är att "banta"!!!! WOW *längtar*

• sweet saint

Lilla A:
    INTE banan.. nötter, avokado, keso, skinka med lite majonäsblandning. (keso, rödlök, tomat är gott)(kidneybönor, avokado tärnade, rödlök hackade, olivolja, färska skivade champinjoner... mumsi)

• sweet saint

banan är ju nyttigt, men innehåller mycket kolhydrater vilket inte är bra för GI, så avstå från det om du kan.. Efter en hård träningstimme kan det ju funka men njae...

ja... vi ska ju tala ärligt om våra viktminsknings problem här så... Jag är HELA 102cm runt midjan... (oooooh det sved till i stoltheten där..). Så jag måste minska mitt midjemått med 14 cm för att det ska vara hälsosamt för kvinnor.. Det lustiga är att jag fortfarande har midja trots "bildäcket".
    Kan bara säga att jag tränar magen som en galning!!!

Svar på tråden för er som vill gå ner 10-15kg