BRÖSTFÖRSTORINGSTRÅDEN!!!!!! Endast för dom som vill, ska och har gjort!
Vilken klinik har ni opererat er på?
Hur mkt har ni lagt in?
Vilken sort av implantat?
Över/under muskeln?
Pris?
Bästa & sämsta med allt??
Vilken klinik har ni opererat er på?
Hur mkt har ni lagt in?
Vilken sort av implantat?
Över/under muskeln?
Pris?
Bästa & sämsta med allt??
Är det nått fel på den gamla tråden?
Gå in på plasticsurgery.mylava.net o bli medlem!
Absolut inte, men tycker att dessa frågor är trevligt att veta om alla, och i den andra skriver ingen någe speciellt så.......
ÄR REDAN medlem där....verkar helt dött!
Kul att du är medlem där redan, men trist att du tycker det är dött.
Har du inte fått svar på dina frågor eller? Jag tycker att det är himla bra där, för jag får då svar på alla frågor jag har och det är skönt att det är fler som är i samma sits liksom!
Mvh Therese
Jag funderar på att göra en bröstförstoring efter att jag gått ner i vikt... De ser redan mkt mindre ut, och jag skall gå ner 15 kg till! Kommmer inte bli NÅGOT kvar alls...
Skall börja spara pengar redan nu...
Hur finansierar ni andra era op? *nyfiken*
Jag planerade och sparade i ganska många år.
LizaGBG
Jag har sparat i ca 1 år för att kunna göra min bröstoperation! :)
Jag sparade i ett par månader för att kunna göra operationen. Det var bra, för man fick samtidigt tid att tänka o inte göra nåt överilat. Och tid på sig att välja implantat, klinik mm.
Okej, här kommer mina svar:
Op på www.plastikkliniken.se i Linköping den 16/4-05. Kirurg: Gunnar Kratz, professor i plastikkirurgi.
Lade in 300 ml. Gjorde även ett lyft.
Geléhallon, märke Mentor. Det är nog inte soft touch (tror det är annan tillverkare) men de är väldigt mjuka! Fasta bröst som samtidigt är mjuka.
Pris: 37 500 kr.
Under bröstmuskeln (eller 75 % under och 25 % över för att få en naturlig rundning nertill, det är det som kallas under muskeln).
Bra o kompetent personal, mkt trevligt bemötande. Alltid svar på mailen, de kan vara svåra att nå per telefon. Men efter op hade jag ett akutnr. De har bara öppet på helgen, i veckan jobbar Kratz på sjukhuset i Linköping.
Vill man ha spa-miljö ska man inte op sig här. De hyr sina lokaler på sjukhuset och lägger inte ner några pengar på lokalen (därav har de lägre priser). Men det spelade ingen roll för mig, jag åkte ju hem sen!
Jag kan rekommendera dom varmt, jag är mycket nöjd! Jag har varit dit en extra gång efter op för jag ville kolla att allt var okej, och jag betalar aldrig nåt extra för det.