BRÖSTFÖRSTORINGSTRÅDEN!!!!!! Endast för dom som vill, ska och har gjort!
Vilken klinik har ni opererat er på?
Hur mkt har ni lagt in?
Vilken sort av implantat?
Över/under muskeln?
Pris?
Bästa & sämsta med allt??
Vilken klinik har ni opererat er på?
Hur mkt har ni lagt in?
Vilken sort av implantat?
Över/under muskeln?
Pris?
Bästa & sämsta med allt??
har läst om de som opererat sig för 35000 och är väldigt nöjda,liksom de som opererat sig för 100000 och de är nöjda.
Båda opererade in "hallon" under bröstmusklen. varför denna prisskillnad??
Hej hej, har suttit o läst alla era inlägg nu..
Har länge länge funderat över en operation...men är rädd för risker osv. o tycker att det är sjukt mkt pengar... Men mår lik förbaskat så himla dåligt av mina små tuttar.. Vill inte har nåra jättebomber, utan enbart "gå upp" en storlek.. Någon som vet nånting om hur den här metoden fungerar där man sprutar in typ restyle, (som man har i läpparna) men i brösten istället? Finns det ute på marknaden överhuvudtaget ännu??
Jag skulle gärna göra en op, men är rädd för alla biverkningar &så är det ju såå dyrt. Håller för fullt på att renovera och spara till vårt bröllop..
Hur länge kan man ha inne silikonet innan man måste göra en ny op? Om man då lånar ex, 35 000 på 6 år och betalar ca 600 kr/månad.. Hur blir det då efteråt när lånet väl är betalt, måste man låna igen då för att byta ut sina bröst, eller kan man ha dem längre??
Vissa säger att brösten håller 10år vissa säger 15 år. Så det blir ju några betalfria år...
ok!!! lycka till alla "bystiga" brudar Kanske jag joinar er någon dag.....
Min läkare sa att jag inte skulle behöva byta mina implantat om jag inte ville. Det han menar är att brösten blir hårdare efter flera år och vill man få tillbaka mjukheten så får man byta implantat.
Skall oxå tala om att jag har 380 ml silikon under bröstmuskeln och betalade 38 000 kr. Kram loppalina
Lite info
Är nyop, i onsdags förra veckan. Det är en djungel där ute både när det gäller kliniker och priser. Jag har valt att betala 50.000 kr för mina implatat. Skit dyrt men värt det, tycker jag. Det är de "nya" de har livstidsgaranti vilket innebär att jag aldrig behöver op om mig, om jag inte vill ändra storlek igen vill säga På de "gamla" implataten låg priset runt 30.000 kr men jag tycket att det var värt att lägga på mer och inte behöva göra om det. Tog lån för att finansiera de hela......
Om månadskostnaden är värt det....det är upp till var och en att avgöra..... För mig definitivt Lyfte mig samtidigt då jag var ooootroligt osymetrisk, lyfte hö bröst 3-4 cm. Hela kalaset slutade på 75.000 kr..... värt varenda krona
Känner mig redan nu sexig och det har jag ej gjort på 20 år.... tänk bara hur farlig jag blir när jag är läkt och tejpen är bort
Skulle det gälla ens barn välmående så är vi beredda på att betala hur mycket som helst....varför ej på oss själva? är vi inte värda det
Go for it girls
Kramiz Alex
Hejsan Alexandra
Vad skönt att ha det gjort. Hoppas du är nöjd med storleken och att du inte har allt för ont. Jag blev lite nyfiken på när du skriver "de nya", vilka implantat menar du då? Själv har jag runda soft touch.
Kram
Givetvis behöver vi lägga ner pengar på oss själva
Men jag känner att för mig personligen känns det för dyrt.. Jag prioriterar annat framför en ny byst just nu ( även fast jag gärna skulle vilja ha en fyllig en.. )
Jag har opererats på Citadell kliniken.
350 gelehallon under bröstmuskeln via armhålan.
37000 kostade det.
Är mycket nöjd brösten är jättesnygga.
Och på kliniken var alla underbara.
Opererades av Peter Cosmo.
Sämst: det enda jag inte tycker om är att brösten (muskeln antagligen) drar ihop sig o blir iskalla när jag fryser en konstig nästan smärtsam känsla.
Bäst: Att fylla ut kläder allt ser mycket snyggare ut med bröst.
Provade klänningar till nyår så mycket snyggare det är.
Och jag känner mej mycket kvinnligare.