BRÖSTFÖRSTORINGSTRÅDEN!!!!!! Endast för dom som vill, ska och har gjort!
Vilken klinik har ni opererat er på?
Hur mkt har ni lagt in?
Vilken sort av implantat?
Över/under muskeln?
Pris?
Bästa & sämsta med allt??
Vilken klinik har ni opererat er på?
Hur mkt har ni lagt in?
Vilken sort av implantat?
Över/under muskeln?
Pris?
Bästa & sämsta med allt??
Jag förstår dem som inte har några bröst alls, det kanske inte är så kul..och jag förstår dem som förminskar sina bröst eller kanske gör ett lyft för att de hänger ner till magen..och jag förstår även dem som ammat och kanske bara har tomma "påsar" kvar... Men jag tycker det är synd att så många andra tjejer, som egentligen inte har några problem, att de opererar sig.
Jag säger ingenting om det för det är varje individs val men jag kan känna att det är trist...
Jag har själv varit en av dem, jag hade fina bröst, C-kupor och ändå op jag mig... :(
Trist att det är så...
Jag ser på Big Brother, på Jessica där..hon har små bröst men är väldigt bekväm med sin kropp och att vara naken inför andra... Är det inte underbart?!! Snyggt är det dessutom med så små bröst, trist att många så desperat vill ha större... Idag skulle jag gärna byta mina stora bröst mot ett par små.
Jag opererar mig inte för att det är nån trend. Har velat ha större bröst sen högstadiet och det är 8-9 år sedan.
Fyller en AA kupa men inte mer. Vill bara ha en B kupa så är jag nöjd. Vill inte ha jätte bomber. Bara nåt att kunna fylla ut lite mer.
Jag op mig för 4 år sedan efter en graviditet. Op på Kosmetisk Kirurgi i Falköping. Jag gjorde en förstoring på 350 cc i ena bröstet och 400 cc i andra samtidigt som jag gjorde ett lyft. Implantaten var av koksalt. Hela kalaset gick på 38500 kr och det var värt varenda krona. Hade inte tänkt skaffa fler barn, men har nu fått en liten kille för 3 månader sen. Brösten ändras lite under en grav trots op så till er som tänkt skaffa fler barn vill jag bara säga...vänta med op tills barnafödandet är avklarat.
picolina---> tyvärr så är Jessica inte speciellt bekväm, hon har sagt att om hon vinner så ska pengarna gå till just en bröstförstoring.
itzy
Vad trist! Inte det man tror direkt så som hon struttar runt näck precis hela tiden.. Hon verkar väldigt bekväm med sin nakenhet, vilket hon i och för sig måste vara för att bete sig som hon gör..men trist om hon inte är helt nöjd med sin kropp, det borde hon vara..
Sitter här och är hur depp som helst. Gjorde op i måndags. La in 320 cc (tog faktiskt 100 cc mindre än läkaren rek). Har läst att det är vanlig med att man blir deprimerad efter. Men trode liksom inte att jag skulle bli det. Trots att alla som var med säger att det ser bra ut och kommer att bli fint så känns det som om jag aldrig kommer att bli hel igen. Brösten kommer att vara gigantiska bla bla.
Diablo:
Stackars dej men det känns bättre för varje dag men det tar lång tid att bli helt ok igen ställ in dej på det.
Och med 320 får man inga jättebröst det kommer att bli jättesnyggt(beror på vad du hade innan iorförsig).
Tänk på alla snygga topar ,bh , bikini du ska handla som kommer att sitta jättesnyggt.
Stor kram
Diablo: Det är ett rätt stort ingrepp, både fysiskt och psykiskt. Ta det lugnt bara, försök slappna av. Det blir bättre snart! När man har ont och inte kan röra sig som vanligt är det klart att man ifrågasätter vad man egentligen har gjort.
Jag har 360g och dom är inte alls gigantiska utan lagom! Det är bara den första tiden (varierar från person till person, från veckor till månader) som man tycker att dom är stora och att man borde tagit mindre).
Tackar ni som skrivit. Känns lite bättre nu på kvällen. Har slutat med smärtstillande förutom panodil. Blev bara snurrig och illamående. Jag hoppas verkligen att detta inte blir för stort. Hade 75A knappt innan (år 164 lång och väger 59kg), läkaren trodde jag skulle hamna på 75B kanske C. Men just nu känns det som E ;). Lite svullna bör de ju vara nu, eller? Så något mindre blir de säkert.
diablo:
jag trodde inte heller att jag skulle bli deppig efter op, man tror ju att man ska vara överlycklig! direkt efter op låg jag bara o log men efter några dar kom det andra känslor.. jag tyckte inte de var fina, de var små o hårda o satt jättehögt. men nu efter fyra månader är jag jätteglad o nöjd! så kommer det förmodligen vara för dig med. man vill ju bara att de ska vara perfekta direkt
många kramar!