• Augustibrud-06

Stenungsund 2006 Del 2

Hej allihop!
    Vår tråd försvinner för svar om ett par dgr, så jag tänkte att det är lika bra att starta nästa nu!
    Hoppas vi blir fler och får lika mkt bra tips och hjälp i den här tråden!

• Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 2
  • Hemligt ( fast inte längre)

Tack Linslus för tanken, den var god!
    Vi ska faktiskt bo i ett sånt rum (sjöbod) vid havet. Vi har allt tänkt att få några utomhusbilder trots väder. Så j*kla tråkit bara att snön regnar bort.

Tack för omtanken, har du fler tips är jag mottaglig!

• 2006Std

Vera08

Imorgon ska jag äntligen hämta min klänning...men vad jobbigt att ha den hängandes här hemma i sex månader!! Kommer väl springa hela dagarna o titta o prova!!!

Den är axelbandslös, med mkt pärlor o strass över bröstet, sedan är den sydd som ett liv (fast det är hel klänning). Släpet var väldigt långt så det kommer jag ta av en bit.

Det är ungefär precis en sådan klänning jag hade i tankarna...det bästa var att den passade mig så perfekt!!

Vad hittade du för klänning?

• 20060826

hej! e de ingen som vet om dom rear ut -05 klänningarna nu??

• gnizz

En katt bland hermelinerna.....
    Hej,
    bara så ni vet så tar jag över denna aliasen helt nu och så får min B2B skaffa en ny när hon vill skriva något. Det är ändå jag som är mest för planering :)

Vi var ivf i Gbg idag och träffade Beatrice Larsson och hennes bommuls dotter (hennes form av plast dotter) som studerar till fotograf, hon är också med och fotograferar i studiesyfte vilket e kul. Beatrice var jättemysig och det känns som att det blir hur bra som hellst. Riktiga kort, svartvit och färgfilm, kreativ och nytäkande fotograf som dessutom verkar vara riktigt duktig på att göra håruppsättnignar och lägga smink. Man får alla råkopior och bilderna på en CD.

Skönt att äntligen fått fixat detta...

• Augustibrud-06

Hej alla brudar och brudgummar!

Nu är det "vårt" år!
    Vi kom av oss i planerandet innan jul och har inte kommit igång riktigt än. Här händer det saker! det är kul! Det verkar som så många har köpt sina klänningar nu. Börjar bli stressad över det. Har tänkt gå ner en del i vikt först därför vill jag vänta så länge som möjligt! Men det gäller nog att inte vänta för länge, det är ju rätt lång leveranstid på vissa. Det får ordna sig!

Såg att en del bokat hotell till bröllopsnatten. Är det ingen mer än vi som ska sova hemma??

• blåklocka

Augustibrud-06

Här har du en till som inte har köpt klänningen än. Jag vill också gå ner i vikt innan jag tar itu med klänningen. Började med GI-metoden i måndags och har gått ner 2kg. Ska försöka gå ner fem till.

• Linslus

Gnizz: Välkommen M2B
    Men nu blir jag förvirrad; är det DU eller din B2B som skrivit tidigare inlägg?

• insideharmony

Augustibrud-06

Om du går ba en el ett par sid så hittar du mitt sista inlägg, där ha ja skrivit hu vi gör ;)

• Augustibrud-06

Inside harmony

Kanske bra om man inte bara skummar igenom inläggen som jag gjort de sista! Jag har haft så bråttom de sista jag varit här.
    Skönt att det är fler som ska vara hemma. Vi åker bort på en kortare resa på måndagen efter bröllopet, utan sonen. Sen tar vi ngn semestervecka hela familjen lite senare. Det verkar lite mysigt att ngn annan gör ordning sovrummet så det är fint när man kommer hem! Kanske ngt att fundera på för oss oxå!

• Augustibrud-06

Blåklocka
    Tycker du GI metoden funkar bra? Det har ju gått jättebra om du har gått ner 2 kg så snabbt!

Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 2