Stenungsund 2006 Del 2
Hej allihop!
Vår tråd försvinner för svar om ett par dgr, så jag tänkte att det är lika bra att starta nästa nu!
Hoppas vi blir fler och får lika mkt bra tips och hjälp i den här tråden!
Hej allihop!
Vår tråd försvinner för svar om ett par dgr, så jag tänkte att det är lika bra att starta nästa nu!
Hoppas vi blir fler och får lika mkt bra tips och hjälp i den här tråden!
Linslus: Det blev en ForeverYours, lite draperad och axelbandlös, helt galet, för egentligen ville jag absolut inte axelbandslöst, men så provade jag den, och det kändes bara sååå rätt!
Hittade den på Svahns i Kungsbacka, fick komma innan de öppnade, så det var bara jag och en till tjej i butiken. Damen som hjälpte mig var verkligen jätterar och väldigt serviceminded! Jag provade massa olika!
Tråkigt att din klänning fastnat i kontrollen, men då vet su ju i alla fall att när den kommer så är den välsydd!
Alla ni som varit ute och provat klänningar. Hur går det för era m2b, är det färdigt med kläder till dem också? Vad ska de ha på sig och är det ngn som vet vad det kostar att hyra?
Grönt är skönt
Grattis till klänningen! Vad skönt att ha det klart! Vi tänkte också kolla på Svahns, har hört så mkt gott om dem!
Nu har nog Hemligt fullt upp, vet inte när vigseln skulle vara. Men de kanske är mitt i nu! Vad spännande, tänk när det är vår tur!
Augustibrud: T's kläder är redan klara, han ska ha sin uniform på sig.
Om du ska åka till Svahns så rekommenderar jag verkligen att ringa först, så att du kanske kan få komma innan de öppnar! Det kom väldigt många och skulle prova efter de öppnade, så det var skönt att ha hunnit prova en del innan. Så är det ju skönt att få all uppmärksamhet från personalen också!
Hoppas att Hemligt får en alldeles, alldeles underbar och oförglömlig dag!
Hej hej allihop
Är det någon som har koll på om det finns någon bra frisör (även smink) på Orust, helst Ellös? Slog på Gula sidorna och hittade ett par, men det känns ju alltid bra om man får höra nåt från nån annan... för ringer man dit och frågar säger de nog inte att de är dåliga...
Augustibrud-06
Vi har varit på Ströms i Gbg och kollat på Svagt kritstreckad kostym till mig och man får en Tiger för 3900 så vi hoppas klara oss på 4500 totalt.
Augustibrud-06
har varit runt idag med min blivande. har hyrt en froatcoat(eller hur det stavas..) med alla tillbehör på ramona i göteborg för 2400.
hmmm... då varierar det mycket i pris då för hyra av Frockcoat? Har hört allt från 1500-3000....
Nu tänker ja vara förat att säga:
GRRRATTTTTTTTTIIIISSSSS!!!!
Till Hemlig, för nu är hon fru ;) Hoppas nu att du komemr att förbli lika lycklig i ditt äktenskap. Kram på dig gumman!
Jaha... då har vi bestämt oss för att byta präst då... Vi gjode ett "hemligt" besök på gudstjänsten idag för att kunna få en känsla för prästen som skulle viga oss...och nu har vi alltså bestämt oss för att hitta en annan...
Om det är någon vänlig själ som kan rekommendera en trevlig, lite modernare präst, gärna kvinnlig, som står med fötterna på jorden (alltså inte alltför högtravande) och gärna har lite humor så får ni gärna tipsa oss!