Stenungsund 2006 Del 2
Hej allihop!
Vår tråd försvinner för svar om ett par dgr, så jag tänkte att det är lika bra att starta nästa nu!
Hoppas vi blir fler och får lika mkt bra tips och hjälp i den här tråden!
Hej allihop!
Vår tråd försvinner för svar om ett par dgr, så jag tänkte att det är lika bra att starta nästa nu!
Hoppas vi blir fler och får lika mkt bra tips och hjälp i den här tråden!
Nu har jag skaffat mig en användbar adress jag med :) spännande att få se bilder :)
Linslus24@spray.se - Linslus
gnizz@webaid.se - gnizz
dyk-malin@spray.se - Grönt är skönt
fido200@hotmail.com - SaT
inside_harmony@yahoo.se - insideharmony
helenaudio@spray.se - HeWi
orustbrud@hotmail.com - Orustbrud
septemberbrud@hotmail.com - Augustibrud-06
julibrud2006@hotmail.com
Hej,hej!
Sådär brudar, nu har ni mail!
Hemligt, vilka härliga bilder! Ni ser så nöjda och glada ut! Tack för att du delar med dig! Nu var jätte fina!
Tack SaT!
Vi är nöjda och glada
Klart man delar med sig till er, så mycket tips och råd man fått så är det det minsta man kan göra.
Hemligt
Tack för att ni delar med er!
Jättefina bilder! Ni ser så underbart lyckliga ut!
Hur känns det att vara fru nu? Det måste vara en mysig känsla!
Tack Hemligt
Det syns inte att det är kallt ute, grattis igen :)
Tack så mycket!
Augustibrud
Det är jätte mysigt att vara fru, känns som att vara nyförälskad igen.
gnizz
Vi "sprang" in och värmde oss rätt ofta kan jag säga för det blåste verkligen is. Å andra sidan blir man rätt varm av känslan att vara nygift
Tack för att vi fick se bilderna som sagt, det är jätteroligt att få ett ansikte på er plus att det är underbart att se lyckliga brudpar.
Jag är riktigt impad över hur avslappnade ni ser ut om det var så kallt, men det är klart att det finns en hel del som värmer den dagen :D
Grattis igen!
Hemligt: Ni var verkligen JÄTTE fina Kan inte annat än att instämma med alla föregående "skrivare" att ni verkligen ser avslappnade ut trots kylan!
Jag tyckte verkligen om era kläder!!
Verkligen jätteroligt att få ett "ansikte" på en av dessa man fått tips ifrån & "pratat" med
Tack för bilderna Hemlig. Jätte kul å se er. Å precis som tidigare talare, ni såg värkligen lyckliga ut å inte frusna å jätte kul å få ansikten på er ;) Lycka till i framtiden nu som fru. Å hoppas du fortsätter hänga här me oss ändå fast allt stoj är över :D