Stenungsund 2006 Del 2
Hej allihop!
Vår tråd försvinner för svar om ett par dgr, så jag tänkte att det är lika bra att starta nästa nu!
Hoppas vi blir fler och får lika mkt bra tips och hjälp i den här tråden!
Hej allihop!
Vår tråd försvinner för svar om ett par dgr, så jag tänkte att det är lika bra att starta nästa nu!
Hoppas vi blir fler och får lika mkt bra tips och hjälp i den här tråden!
Det som gör att vi klarar oss är att vi bjuder bara dem vi verkligen vill ha där, 28 pers inkl oss, exkl. barn (de är under ett år).
Augustibrud-06
Fotograf mm. blev lite dyrare för oss också men vi hade tänkt lägga 30000 på resa. Men nu blir det typ 10000 till en weekend i höst ist.
Hemligt: Säger grattis här oxå.. vilken dag ni har haft.
GithKat
Tack, ja den var verkligen helt magisk.
Linslus: Oj, vad dåligt av din svärmor! Hur sjutton kan man lova något och sedan ändra sig! Förstår hon inte hur mycket planering som ligger bakom ett bröllop??? Blää för knäppa svärmödrar! (även om min faktiskt kan vara väldigt gullig emellanåt, så finns det verkligen egenskaper som kan göra mig galen)
Vart har ni (alla) tänkt åka på bröllopsresa? Vi planerar att åka till Malaysia (Perhentian och KL), ska beställa flygbiljetter snart! iiiii... Jag LÄNGTAR!
Linslus
Nä fy vad dåligt!
Grönt är skönt
Vi tänkte åka till Thailand till hösten, bättre sent än aldrig
Beror ganska mycket på hur mycket vi får tillbaka på skatten dock *hoppas*
Vi hade tänkt åka en lång-weekend till Venedig utan barn. Men efter ett samtal härom dagem kom vi fram till att ingen av oss hade någon större lust, utan kände mer för att lägga pengarna och tiden på vår nyinköpta segelbåt. Det kanske blir någon helgtur inom Sverige när vi äter gott och bor bra.
Hemligt:
Ett stort GRATTIS från mig också.
Lägger till mig på maillistan.
Linslus24@spray.se - Linslus
gnizz@webaid.se - gnizz
dyk-malin@spray.se - Grönt är skönt
Linslus24@spray.se - Linslus
fido200@hotmail.com - SaT
inside_harmony@yahoo.se - insideharmony
helenaudio@spray.se - HeWi
orustbrud@hotmail.com - Orustbrud
Tack orustbrud!