• Augustibrud-06

Stenungsund 2006 Del 2

Hej allihop!
    Vår tråd försvinner för svar om ett par dgr, så jag tänkte att det är lika bra att starta nästa nu!
    Hoppas vi blir fler och får lika mkt bra tips och hjälp i den här tråden!

• Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 2
  • SaT

Augustibrud, jag är inte helt på det klara med hur bordsdekorationen ska se ut. Men jag tror att i blomväg blir det nog bara röda rosor. Sen blir det ljusstakar som jag ska fixa själv. Har köpt billiga ljusglas på IKEA, sen tänkte jag limma hamparep som jag knutit ihop med en råbandsknop längst upp på glaset, sen sand där i och ett värmeljus. Sen som sagt blir det program med samma fyrstämpel som vi har i inbjudningskorten. Sen har jag inte kommit längre.
    Jag jobbar på en msn-space sida så jag kan lägga in lite foton... men jag kommer inte längre än att jag har skapat en mapp och sen vill den inte lägga in foto... Jag medelar länken när jag lyckats .

• Augustibrud-06

Orustbrud
    Länken fungerar inte, står att man måste logga in... Kul att du lägger ut de så man kan kika lite! Kanske kan se dem senare... Ska också försöka göra det sen när vi har gjort våra!

• Augustibrud-06

SaT
    Vad kul, det låter som ni ska ha ungefär som oss i färgerna då! Det låter jättefint som du beskriver det! Dina ljuslyktor låter fina! Är det lite högre ljusglas du köpt på ikea då?
    Spännande att ev få se lite bilder om du får det att funka! Jag tänkte också försöka skaffa en sån sida sen, så vi kan lägga ut lite bilder.

• SaT

Augustibrud, det är IKEAs små billiga, 4 för 9:- tror jag det var.
    Lyckas inte med msn sidan, så jag la in det på mitt krypin på familjeliv... så ni får se min lilla ängel oxå som ska försöka äta själv...
    www.familjeliv.se/krypin/sat/galleri.php

• insideharmony

Otroligt fina kort SaT. Är de stämplat å emblossat el?

• SaT

insideharmony, stämmer bra. Vi är jätte nöjda med korten. Att pyssla med papper är min systers största intresse så jag blev väldigt glad när hon erbjöd sig att göra korten, och jag gav henne fria händer.

• Augustibrud-06

SaT
    Korten var verkligen jättefina! Det var roligt att få se dem!

• n0va

Hejsan =)

Efterlyser ett stort hus som man kan hyra, har själv vart där på fest.
    Man körde förbi Stenungsbaden och sedan ungefär mittemot badstranden Hawai tror jag den heter tog man höger och körde genom ett bostadsområde.
    Sen kom man fram till ett stort hus, fanns även småstugor runt om som man kunde hyra.

Någon som vet vad jag pratar om? *skratt*
    Någon som vet vad stället heter, telefonnr eller kanske har någon bra länk?

TACK PÅ FÖRHAND!!!!!!!!!!!!!!!! =)

Svar på tråden Stenungsund 2006 Del 2