• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Och en väst...:D:D:D

Nu tar jag lunch....I´ll be back...:D:D:D

• Dallandra

Flanellskjorta och jeans/skinnväst och tajta jeans :D :D :D

• Hemligt ( fast inte längre)

Raggartema... hehe...
    Glöm för allt i världen inte brylcremen, bruttor

• Gerda

Tillbaaaaaka!!!

Haha... har inte lagat am.pannkakor æn, tror jag bjuder på det till frukost på søndag efter sambons årsfest, en arb.kamrat till honom fr sverige kontoret sover øver. Sambon har lovat att han ær snygg! men jag har ju set nen bild tidigare... å ja... min sambo har væl dålig killsmak helt enkelt ;)

Men det var GOTT med bacon! stekte 2 skivor så var jag nøjd... och resten i en pastasås.

Jo, msn chatten... jag åt mat:D Ursækta! sedan tror jag nog sambon tog øver datorn...

• Gerda

dallie - kan jag itne få ha sambons flanell pyjamas?!?!? Den ær så skøn, då kan jag partaloss!

• Hej baberiba

Gerda

Se killar och deras smak på andra killar....det går inte att lita på....:D:D

Tog sambon "nog" över datorn...vet du inte om han gjorde det eller inte...:D

Öhhh du ville inte chatta med mig..:o:?

• Hej baberiba

Flanell pyjamas har man på pyjamas party och det har vi nästa fredag....:D så Gerda du får allt lugna dig lite med din pyjamas..:D

• Hej baberiba

Dallis

Är kläderna klara inför morgondagen?:D

• Gerda

Cheers---- joooo du ær en av de bæstsa att chatta med! Synd att din uppkloppling ær pensis-stilen!!! :D :D :D

Jag gissar på att jag sattte mig i soffan och snaskade eller så scrappade jag lite.

• Hej baberiba

pensis-stilen?? vad är det;)

Men du skrev att guben skulle låna datorn en "snabbis" och då trodde jag att du skulle komma tillbaka...:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3