• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Dallandra

cheers
    Fick gräva väldigt djupt i garderoben och se där!! Längst in i hörnet låg en flanellskjorta och tryckte :D :D

I morgon ska vi dunka plåt och lyssna på Kennet and the knutters!! :D :D :D :D

Tror jag har stora chanser till sommarjobbet! :)

• Dallandra

Gerda
    Nej ingen riktig raggare har flanellpyjamas du får allt hitta något annat, vem har sagt att kläderna ska vara bekväma :D :D :D

• Hej baberiba

Dallis

Vad är det för sommarjobb? kan det leda til ngt mer efter sommaren?

Yapp det blir Raggarrock imon..:D jag tar med mig Kopparbärsrock CD:N...:D:D

• Gerda

DAllie, I think I get the dresscode. Flanelle, tajta jeans och urringat :D :D :D Passar bra då mina bomber ær stora nu :D

*too much info!!!

• Dallandra

cheers
    Det är inom handikappomsorgen och är väl inte drömjobbet men mycket bättre än att vara arb.lös. Har jobbat inom det tidigare på somrarna. Om jag trivs så hoppas jag ju på att få jobba timmar där i höst... inte det ideal men det vore skönt att ha någonting...

I alla fall tills jag får ett jobb som VD med fallskärmsavtal :D :D

Japp på med raggarrocken i morgon och glöm inte brylkrämen i håret!! Nu jäklar blir det röj!! :D :D :D :D

Fast skumpa och raggare känns inte helt rätt... vi får dricka hembränt och bärs imorgon brudar!! :D :D :D

• Dallandra

Gerda
    Helt rätt, du har fattat hur en äkte ragger klär sig :D :D :D

• Hej baberiba

Gerda

Är du på tjocken??:D

• Dallandra

cheers
    Ja det kan man ju undra om Gerda är :D :D

• Gerda

NEJ!

Bara vanliga tjockken :D :D :D