• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Hej baberiba

Dallandra

Cheers!...botten upp:D:D *klunk klunk*:D

Aragorn vill nog komma på pyjamaparty nästa fredag...:D:D:D det ,er i hans stil lite softmys....:D

• Dallandra

cheers
    schkål!! :D

Aragorn har lovat att inte gå på några partyn innan jag kommer hem igen :D :D :D

Du lyssnar väl på raggarrock och dunkar plåt? :D

• Hej baberiba

Ja plåten är helt jä%&¤# bucklig...:D:D:D:D men dessto buckligare dessto bättre....:D

• Dallandra

Var är de andra brudarna? Blev de bortskrämda av raggarröjet? :D :D :D

• Hej baberiba

:D:D:D:D:D ja jag tror det....:D:D:D var e´brudarna..:o dom kanske är på ngn annan fest...:D

• Dallandra

cheers
    Jag har skrivit ett inlägg och jag håller med till fullständigt!

Så klart! :D

• Dallandra

håller med DIG fullständigt ska det ju vara :D :D

Jag börjar ju bli lite orolig nu när jag haft missfall och man tänker mycket och längtar... även fast jag vet att det är jättevanligt med missfall så blir man ju lite orolig...

• Gerda

Jag ær hær nu :)

Har just læst också efter ditt ref. Cheers och jag håller med dig!

Kan skvallra på denna tråd endast... att vi testade plus i onsdags! Fast misstænk några veckor nu och sækra eg. efter att mensen aldrig døk upp førra veckan.

Hursomhelst - oplanerat och småskraja, men jætte glada ær vi. Fick MF før några år sedan (också oplanerat) och nu snurrar det att det kanske inte går?

• Dallandra

Cheers
    Någon annan fest?!?!? Då har de hamnat fel, det är ju här festen är!!! :D :D :D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3