• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Gerda

:) sicken tur lighfish förklarade sig själv.

Jag har spenderat 1,5 plågsamma timmar på stan, det finns inte en enda j-a toalett mitt i oslo och de som jag frågade i cafe/affärer släppte inte in mig i deras personaltoaletter = ingen toalett för allmänheten. :( :( :( Har liten blåsa, men nu verkar den krymt ännu mer!

Dallie - jag hoppas ni också blir med barn snart igen!

• Hej baberiba

:D:DMorrn girls:D:D pigga idag efter att ha ställt om klockan?:D:D:D:D

• Gerda

fyyyyyyyyyyyyyyyy f*****n!

Så trøtt! Å så mkt snø igen!!!

Helgen har varit bra! Surperbt bra!
    :D :D :D

Vi gamla paret låtsades leka ungdomar och børjade festa 17:00 och kom hem strax efter 04:00

Jag vet... vi fick sækert panik øver lill*n som skall komma... ? :D

• Hej baberiba

Gerda

Här regnar det och det är så mulet och grått, lite snö ligger på marken som kom igår....är så trött på detta väder och så är jag trött för att vi har fått sommartid...uahhhh.....:o

Vaddå har ni varit på fest i helgen eller? fattar inte riktigt vad du pratar om!:o;) är sååå trött att min hjärna inte har vaknat ännu..:D:D:D

• Gerda

har du din jobbmejl i nærheten, så ska jag mejla dig en lænk! (får ej læmna ut mitt på internet tyværr, jobbregler)

Vi var på Andreas Årsfest! Den som vi jagat kostym till i flera helger nu... det var uuuuuuuunderbart, var på oslos exklusivaste restaurang... och det var så kul och lyxigt och uuuuuuuunderbart! :D

Tyværr kænde jag mig underdressed... men jag skulle ta på min kjol som ær så fin... så har jag vuxit ur den :( jag hade den før en månad sedan... så jag fick ta finbyxor istællet.

Som tur var så bland balklænningar, cocktailklænningar så fanns det några 80-tals disasters och andra brudar med dålig klædstil ;) så jag var finklædd trots byxorna :D

• Hej baberiba

Gerda

Maila mig på: johcec@hotmail.com

Jag mailar Dig se från joppet...;)

Jag visste inte att ni skulle på fest i helgen...:D:D:D

• Gerda

You've got mail babe! ;)

Ja, det var andreas føretagsfest... och skvallret var att drycknotan gick på 40'+ Vilket jag iofs kan tænka mig då mousserande flødade i flera omgångar under vælkomsttimmen och sedan fick alla dryckeskuponger (bonger på norska :D) før 500kr och sedan några till :P

• Hej baberiba

Gerda

Du har mail!;)

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3