• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Dallandra

Jag säger aldrig nej till schkumpa :D :D

• Hej baberiba

Bassågod....schkumpaaa till dig Dallis min vän....*hick*..... öhhh du Dallis du är fa%¤&/ den bästa vän jag någonsin har chattat med förutom Gerda, Hemlisen, ica, kitty, drea och alla på Oups....men hörru Dallis vem är lightfish? raaap....hick....:o schkåål..:D

• Dallandra

cheers
    ..och du är den bäscht jag någosin schattat med, f#%#¤ va vi är bra ... undrar också vem lightfish är??!!*tömmer ett glas skumpa till*

• Hej baberiba

Dallis my friend

Fy fa%&¤ vad vi är bra alltså....*hick* ja vem tuschan är lightfischhhhh....Gerda får nog förlarar för ossssss.......*hick*

Schkåål *hick* Micke har kaschtat av sig kläderna och gör hellakoptern för mig..:p:D:D:D:o

• Hej baberiba

Oj vad jag rodnar...:o:o:o jisses vad mannen kan alltså ni schkulle seee....;):D:D:D den går nog inte så fort imon...för då jag nyktrare...:D

• Dallandra

cheers
    Vi e f"#¤#" bäscht alltschå... japp Gerda får förklarar för oshss *hick*

Ojoj vilken talangfull man du har :D Min ligger i soffan :D

• Hej baberiba

Men Dallis då jag menar inte min man jag schnackar om Persbrant...han är ju här...min man är och joppar....:D

:D:D:D:D:D:D:D:D

Vad vi kan Dallis....:D Gerda får förscklara för oss....Schkåål...:D:D

• Dallandra

cheers
    Ja juscht det, du har ju Perschbrand där, för mycket schkumpa tror jag :D :D *tömmer ett glas till*

Kul med raggarröj!! :D :D

• Hej baberiba

:D:D:D:D jaaa super med raggarrö´j...:D:D:D

jag sscpelar just nu "man ska ha husvagn"..:D:D:D:D:D:D:D

• Dallandra

Schuper var var ordet :D :D :D

Jag har lyschnat på Kennet and the knuttersch hela dagen... f#¤ vad de är bra!! :D :D :D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3