Inlägg från: lillabunny |Visa alla inlägg
  • lillabunny

MAJ 2006 tråd 4...

Tack Lapinette, det var så vi med tänkte... Ett år räknade vi med i alla fall, också tog det två veckor! :)

• lillabunny

Tack Vårbrud76, lillila och FiaMia! :D
    Vi hade väl inte heller tänkt att det skulle bli något förrän efter bröllopet, men det gick lite snabbare än planerat! :) Två veckor närmare betämt! Nu är det bara kul, fast vi har inte riktigt fattat det ännu! :D

• lillabunny

Trodde jag skulle med en kompis till Köpenhamn och titta på bruklänning igår, men jag blev hippad! En liten mysig möhippa med tre av mina bästa vänner! Eftersom allt är så hemligt så visste de bara att vi ska gifta oss snart, inte när! Och de tyckte inte att jag skulle komma undan!

• lillabunny

Eftersom vi vill hålla det hemligt vågade mina tre vänner inte göra någon stor sak av det och blanda in massor med folk. Så det var bara vi fyra. Vi började på ett äventyrsställe med trekamp, där lirade vi golf på en äventyrsbana, spelade bowling och biljard. Jättekul! Sen åkte vi hem till en av tjejerna där jag fick hemma-SPA. Bubbelbad, ansiktsmask, hårinpackning, nagelvård, mm. Riktigt skönt! Sen blev det god middag med frågestund (svarade jag rätt vann jag presenter!), tavelmålning oh efterrätt. Jättemysig kväll!

• lillabunny

kattkatt! Menyn låter verkligen god!

• lillabunny

Jag var och provade klänningen igen i fredags, den kommer nog inte att passa! Ska dit igen nästa fredag och ta med mig sambon. Det får nog bli en hel klänning som är skuren under brösten, så att magen får plats!

• lillabunny

Tack kattkatt! Jag har så gott bestämt mig för klänningen som jag provade i fredags, tjejen i affären är så gullig! Klänningen är i samma stil som den tvådelade jag egentligen skulle ha. Så jag får ändå nästan som jag vill! Det blir kanon!

• lillabunny

Hehe Lapinette! Du har ju lite tid att komma i klänningen igen åtminstone... Jag kommer ju bara att bli större! ;)

• lillabunny

Jag får göra som du kattkatt... Det funkar aldrig med korsett o mage... Ska kolla på underkläder precis innan jag ska mäta ut klänningen 28/4. De ska sy upp en specialklänning till mig pga lill*n i magen!

• lillabunny

msbine, vi ska ha "En vänlig grönska" och "I denna ljuva sommartid", vi är inte så många på vigseln så det är viktigt att folk kan psalmerna känner vi... Prästen gick inte med på att de skulle vara instrumentala ;). Han och kantorn kommer att sjunga, då är det kul om gästerna med kan hänga med!

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...