Inlägg från: lillabunny |Visa alla inlägg
  • lillabunny

MAJ 2006 tråd 4...

kattkatt, vi ska också gifta oss i ett kapell som inte har orgel. I "vårt" kapell finns dock ett piano, så vi har valt musik som passar på piano.

• lillabunny

Trist att höra om cancern Telan, håller också tummarna för att han kan få vara med på ert bröllop...
    Jättefina trycksaker förresten!

• lillabunny

Gör det fine... Du kan nog ringa och fråga annars, men jag har som sagt för mig att det inte behövs lämnas in tillsammans med hindersprövningen. Min kusin gifte sig i lördags och de hade väldigt svårt att bestämma efternamn. De väntade med att bestämma sig tills de gifte sig, eller i alla fall ett par peckor innan.

• lillabunny

Bra med klara besked kattkatt, jag verkade nog lite vlig... Var inte riktigt hundra. Har inte lagt ner så mkt tid på det eftersom vi har bestämt oss för efternamnet för länge sen...

• lillabunny

Gå in på deras hemsida: www.skatteverket.se/

Jag bor bara ett kvarter ifrån, så jag var och lämnade mina i luckan i stället.

• lillabunny

Håller med er mialisa och Lapinette... Men vi har lyckats hålla priserna nere faktiskt, men sen har vi å andra sidan inte så många gäster. Fast kläder och mat och allt annat ska man ju ha i alla fall!

• lillabunny

Måste också iväg och köpa Amelia, känner som du kattkatt... Är nästan klar, så det får bli sista tidningen!

• lillabunny

Nu måste jag ju med gå och handla tidningen, vill också se klänningen! :)

• lillabunny

msbine: Fick också brev från skatteverket igår... Häftigt! Det är verkligen snart dags!

• lillabunny

Lapinette" Hittade tt par skor, precis sånna som jag ille ha, på Din skos rea... 200:- Supernöjd! 4000:- låter lite mycket, men hittar man rätt så! :)

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...