Inlägg från: lillabunny |Visa alla inlägg
  • lillabunny

MAJ 2006 tråd 4...

Lapnette, jag köpte den för 3920 med vitgulstillägg, det är 10% dyrare eller någöt sådant... Sen tillkom frakten. Gravyren var gratis!

• lillabunny

Tycker som fine! Båda ringarna är bra val! De är vackra var och en på sitt sätt.

• lillabunny

Ringen var jättefin tyckte jag! Är supernöjd! Längtar tills jag får använda den! :)

• lillabunny

Vi har varit och tittat på kläder till min kära sambo idag! Det blev inte "vanlig" kostym! :) Han kommer att ha frackcoat. Han var så snygg! :)

• lillabunny

Haha, min kära sambo var så övertygad att han skulle ha "vanlig" kostym, men den supertrevlige mannen i uthyrningsbutiken hittade perfekta kläder till honom... Frockcoaten är grå, lite glansig med mönster på (en helt ny modell visst), väst, plastron och näsduk är enfärgade i creme. Han var så snygg, det blir perfekt! :)

• lillabunny

Min sambos frockcaot satt perfekt! Han var så snygg i den! Han var också bestämd att han skulle ha fin kostym , men på inrådan av mannen i affären så provade han i alla fall. Han blev fort övertygad. Mannen i affären menade att kostym kan man ha 365 dagar om året, bröllopsdagen ska vara speciell. Jag tycker att det är så snyggt med kostym, men detta var strået vassare! :)

• lillabunny

Låter jättesnyggt Lapinette! Det blir nog super!

• lillabunny

Jag gav min sambo en SPA-weekend i Torekov i födelsedagspresent, så dit ska vi i helgen! Ska bli så mysigt! :)

Grattis i förskott Telan! Hoppas middagen blir mysig!

• lillabunny

Lapinette: Vad kul att ni kom fram till en bra lösning när det gällde ringarna! :)

fine: Grattis till huset! Vi är också riktigt sugna på husköp! Eller rättare sagt husbygge. Pappa har några tomter på gång... Håller tummarna!

Har varit borta över helgen, en del att läsa in... =S

• lillabunny

Jag letar febrilt eftre ett snyggt papper till våra trycksaker (har redan kartong och annat), har fått för mig att vi ska ha tapet, men det är så hemskt dyrt (och vi behöver heller inte 10 meter)... FUnderar på att gå till Gallerix och se om de har nån fräck plansch. Annars finns där en liten tapetaffär intill med coola 70-talstapeter...
    Lycka till med pappershandlandet Lapinette!

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...