MAJ 2006 tråd 4...
FiaMia - ring och hör hur det går med ringarna. Vi beställde min i slutet av januari och de sa att det skulle ta 6 veckor. Jag fick den i slutet på februari.
Träffade tjejen som ska göra mitt hår igår och vi pratade hår (vi gjorde ingen provuppsättning). Hon kom med en kasse med spolar till mig och sen diskuterade vi bröllop. Hon ska även köpa en "remsa" löshår för mitt hår är ganska så tunt. Sen ska vi antagligen göra 2 provuppsättningar och kvällen innan bröllopet kommer hon och syr in löshår och lägger upp det på spolar. Allt detta för 600 kronor. Självfallet måste jag ge henne en present!
Var sedan nere hos mamma och provade min klänning. Den är fortfarande vid (jag vill ha den smalare) så det blev lite grrrrr...mellan mig och mamma. Så blir det alltid när hon syr åt mig men i slutänden brukar det bli bra. Sen började vi med spetsen som ska vara i livet. Det kändes jätteläskigt. Mammma nålade på den och så klippte hon bara ... men det kommer att blir fint. Det är ju en spets som jag fått från en svindyr klänning här på BT.