Inlägg från: Telan |Visa alla inlägg
  • Telan

MAJ 2006 tråd 4...

Hallå tjejer, hoppas att ni har haft en bra helg.

Det där med namnbyte har blivit ett känsligt ämne hemma hos oss. Från att ha varit bestämt så är vi nu lite oeniga om hur vi ska göra. Jag känner väldigt starkt för mitt namn, det är ovanligt och jag byter inte gärna bort det. Min blivande har ingen direkt koppling till sitt efternamn då det är hans halvsyskons pappas namn, förrutom då att han har hetat det hela sitt liv, men han är lite osäker på om han vill ta mitt namn. Knepigt.

För övrigt var vi på bröllopsmässa i Uppsala igår. Den var rätt liten och gav väl inte så mycket. Mest beroende på att vi redan kommit så pass långt i vår planering. Men det var lite kul iallafall.

Och så är inbjudningarna klara, idag ska de skickas iväg. Spännande i och med att det blir en överraskning för de flesta.
    Jag har kort på dem ifall nån vill se, men tyvärr ingen sida att lägga dem på, bara via mail.

• Telan

msbine: Åh grattis!! Ett sånt bidrag säger man ju inte nej till direkt.

• Telan

kattkatt & msbine: Ni har mail.

• Telan

kattkatt& msbine: Tack så mycket. Jo, jag har gjort dem själv och blev rätt nöjd med resultatet faktiskt. Ett tag tänkte jag skippa monogrammet men nu är jag glad att jag beställde stämpeln ändå.

• Telan

msbine: Tack igen, vad glad jag blir.

• Telan

mia_maj2006: Absolut, mail är på väg.

• Telan

mia_maj2006: Tack så mycket! Visst tar det lite tid, speciellt embossingen, men jag tycker ju bara att det är roligt att pyssla så det gör inget. Och nu är det bara vigselprogram, festprogram, placeringskort och tackkort kvar.

Tycker också att det låter spännande att gifta sig på Skansen. Kul med nått lite annorlunda. Det är väldigt fint där. Visst var det nått typ av lusthus ni skulle vara i (eller blandar jag ihop med nån annan) ? Om jag minns rätt så verkade det jättemysigt.

• Telan

Åh, irriterande när meddelanden försvinner. *grr*

Lapinette: Jag har tyvärr bara bilden på min jobbdator och nu är jag hemma. Jag får skicka imorgon istället, såvida inte kattkatt, msbine eller mia_maj2006 vidarebefodrar mailet.

• Telan

...i så fall kan ni kanske returnera mailet till mig också så får jag hem bilden.

• Telan

Lapinette: Och visst är det jag som är ett troget DM-fan. Gratulerar till biljetten!! Det blir säkert en höjdare. Jag insåg häromdagen att "min" konsert inte är långt borta, bara ett par veckor kvar. Jippi!

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...