Bilder från vårt bröllop
Gemma - Du verkar verkligen behöva din man. Prata och sova med en handväska visar tydliga signaler! Jag hoppas och antar att helgen med din jetlaggade man varit mysig. Visst är det svårt att träffas efter ett längre uppehåll (längre för mig är över 2 veckor). Man behöver ett par dagar på sig att bara gå omkring och "lukta" på varandra som två främmande hundar. Sen så vill man så mycket. Svårt att hålla nere förväntnignarna MEN jag hoppas helgen varit UNDERBAR!
Själv är jag åter i verkligenheten efter 3 dagar med MASSOR av snö i Österrike. Izunia - vi var i närheten av Bodensjön och hälsade på några vänner (fd kollegor till min blivande som bodde där för ca 2,5 år sedan). Vi åkte till lite olika skidorter runt om varav de mest välkända är Lech och St Anton. Hade fullkomlig snöstorm i nästan dagarna tre. Såg inte mycket men o'boy vad mycket härlig snö!
roslagsbrud - vet inte vart man köper dragéer i Sverige. Vi kommer att beställa dem här (Frankrike) och sedan blir det att bära hem mandlarna. Vi gör ju samma sak med champagnen. Fraktar några flaskor varje gång jag/han reser till Sthlm. För er som inte vet vad dragéer är så är det mandlar med socker eller chokladöverdrag som man ger bort vid examen, dop och bröllop. De ligger i små påsar som är väldigt dekorativa (och svindyra...varpå vi kommer göra våra själva). Dessa ger man till gäster, vänner och bekanta och normalt när festen är över. Då vi vet att man ofta glömmer bort detta så kommer våra dragéer stå på borden när gästerna kommer till festen. Men vi kommer också att ge ut dragéer till arbetskollegor etc som inte blir bjudna till bröllopet.