Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
hjartat73, de hjälpte i början... Men de verkar inte räcka längre... Ska till doktorn på fredag. Hoppas på mirakellösningar! Var tvungen att ringa och sjukanmäla mig hela veckan! Typiskt, jag som vill jobba! :(
hjartat73, de hjälpte i början... Men de verkar inte räcka längre... Ska till doktorn på fredag. Hoppas på mirakellösningar! Var tvungen att ringa och sjukanmäla mig hela veckan! Typiskt, jag som vill jobba! :(
Ska till doktorn på fredag som sagt... Hoppas att det finns något man kan göra. Tycker inte sjukskrivning är en lösning. Men som det är nu är det omöjligt att arbeta... Hoppas det går över snart, så man kan ägna sig åt bröllopsplaneringen igen! :)
Håller tummarna för att det försvinner snart hjartat73! Hoppas skallebanken ger med sig!
Jag har varit hos doktorn idag med mitt illamående, sjukskriven en hel månad! Trist tycker jag! Var bara tvungen att berätta det!
Ja, förstår det Ocikatten! Styrkekramar till dig! Hoppas det snart är er tur!
Elemmire - håller tummarna för er! Skulle också vänta tills efter bröllopet, men nu blir det till att gifta tig med liten mage i stället!
Exakt 2 månader kvar idag! Galet vad tiden går fort!
Usch, drömde i natt att bröllopet gick av stapeln och att allt gick fel. Fel klänning, det regnade, allt blev försenat, osv. Tur det var en dröm!
Det ska bli så mkul med bröllop! Kul att det börjar närma sig tycker jag! Fast jag vill ha lite vårvärme, vädret suger!
Har någon av er erfarenhet av soldusch i Malmö? Känner mig som en blekfis och vågar inte sola solarium nu när jag är gravid... Vill ju inte vara en blekfis på bröllopet i maj heller...
Svemerikanskt bröllop: Hade varit kanon om du ville kolla upp det! 5 dagar innan skulle nog göra susen på blekfisen! Märks inte för fem öre att jag tillbringade julen under solen på Nya Zealand, det blir ju aldrig vår heller här hemma i Sverige ju!
Vad ska ni ge era blivande som morgongåva?
Jag har tidigare haft funderingar på att ge årgångsvin, en flaska för årsdagen, en för femårsdagen osv. Men jag vet inte... Är lite inne på att köpa antingen en golfklubba till honom eller x-box, för det vet jag att han vill ha!