Inlägg från: lillabunny |Visa alla inlägg
  • lillabunny

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Låter bra hjartat73!

• lillabunny

pov... Har det mseta klart... Ska visserligen ha ett litet bröllop bara. Vad har ni kvar?

Viska träffa personalen på slottet för lite genomgång av meny och planering den 18 februari.

Hämtar klänningen den 11 februari, sen ska jag försöka hitta underkläder och stay ups. Till sambon ska vi leta efter strumpor.

Vi är itne riktigt klara med trycksakerna, men på god väg där med...

Annars tror jag det mesta är klart...

• lillabunny

Låter bra pov! Skönt att det mesta är fixat! :)

• lillabunny

pov; tror nog att det blir bra med frockcoaten i Thailand, de brukar va duktiga... men jag förstår att du är orolig! :)

• lillabunny

Tack Sprallig, men det var pov som skulle ha tipset ;)

Nä hjartat73, har inte kollat kvinnligt under. Är de bra?

• lillabunny

Tips när det gäller brudbukett:
    Trädgårds Paletten på Kulladal! De är duktiga på blomsterbinderi och jag ska betala 400:- kr för min rundbundna bukett i lime och vitt. Ska ha hortensia, vita och limeärgade rosor, lite brudslöja och gröna gräs över... 25:- för knapphålsblomman. Superbra priser!

• lillabunny

:) Ingen fara Sprallig! Ja, vi får hoppas pov såg inlägget!

Tack för tipset hjartat73, tror nog jag ska ta mig till Åkarp när klänningen är klar... Är de dyra eller har de vettiga priser?
    Förstår att det blir lite svårt för dig att ta dig till Trädgårds Paletten på din bröllopsdag. Hoppas du hittar en bra florist i Kävlinge i stället!

• lillabunny

pov! Har inte planerat att skriva äktenskapsförord. Ska ni det?

• lillabunny

Är med nyfiken på bröllopsmässan!

• lillabunny

Menyn verkar kanon hjartat73! Vi ska gå igenom menyn på slottet den 18:e! :)

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2