Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Den är fin hjartat73, det är väl samma som Trupet Voluntary eller är jag helt fel ute?
Den är fin hjartat73, det är väl samma som Trupet Voluntary eller är jag helt fel ute?
Trumpet ska det va givetvis...
Ja, det är samma.... Den heter också Trumpet Voluntary. Den är jättefin, skulle med vilja ha den... Men eftersom det inte finns någon fungerande orgel och att vi gifter oss i ett litet kapell så känns den lite pampig för vår del.
Vad ni har shoppat loss idag tjejer! Kul!
Vad blev det för ringar ~emma~?
hjartat73, kan du inte länka hemsidan igen? Skulle så gärna vilja se skorna o frockcoaten... *nyfiken*
Låter kanonfint! Ringarna blir säkert super!
Har redan köpt min ring från en butik i Ängelholm via nätet. Men det känns kanon med det valet! :)
Jättefina skor hjartat73! Vad fick du ge för dem?
Det blev passion-ringen vi pratade om tidigare. Det blir kanon tror jag...
Ja, kantorn tyckte att förslagen var bra. Så nu har jag suttit och fixat med vigselprogrammet hela eftermiddagen. Nu fattas bara utsidan. Tänkte ha samma stuk som inbjudan.
Ja ~emma~, jag beställde ringen i vitguld. Den bör komma i denna veckan... Spännande! :) Beställde den från vigselbutiken.se
Jag bor ju precis vid Fashion City, får dra med min blivande dit och kolla väst och grejer. Kan ju passa på att kolla skor med samtidigt. Super att de färgar om dem också till en, det är ju värt mycket.
~emma~, vad hade ni för ringar förut eftersom ni köpte nya? Trivdes ni inte med dem?
Den 27 maj... Och ni då? Omöjligt att hålla alla datum i huvudet! :)