Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Kram :)
Kram :)
Hej *Smurfen*! Jag vet inte om något är bestämt, det var bara ett förslag eftersom caféet har ganska många platser. Hur går det för dig? Saknar du din blivande?
Hej hjartat73! Jag kommer tillbaka om en stund, har inte hunnit käka lunch än. Men jag kan ställa en fråga - ska ni skriva egna löften?
Jag är rädd för precis samma sak :D Det finns ju så mycket man måste komma ihåg ändå. Samtidigt är det rätt fint med egna löften.
Du har så rätt, och jag vet att jag kommer att vara supernervös. Kommer du att vara lika nervös tror du? Eller värre kanske ;)
Varför inte det om jag får fråga?
Okej, och hur är hon nu? Min mamma vill gärna lägga sig i, men det tycker jag är rätt kul. Man får vara lite sträng ibland, bara ;)
Ja det är skönt att slippa göra något :D Jag lämnar också över all dukning till mamma. Vi kommer inte att ha tillgång till restaurangen dagen innan, utan måste fixa allt samma dag. Och det hinner ju inte jag med. Jag hade bara tänkt mig att sitta hos frisören hela förmiddagen :)
Dukningen ingår för oss också, men så vill jag ju ha det på ett speciellt sätt... Så då får mamma vara där och coacha lite.
Visst är det viktigt att njuta. Det måste jag nog påminna mig själv om 100 gånger för att inte stressa ihjäl mig.
Vad roligt! Var ska ni kolla kläder till din blivande? Blir det Fashion city?
Nej, vår restaurang har inte hört av sig än, om det var det du menade... Hur definierar de "efter nyår"? Hm, kan ju sträcka sig till april ;)