• augustibrud 06

augustibrudar

Efter att ha velat fram och tillbaka med datum har vi nu bestämt oss för den 12:e Aug. Jag har i princip bara bokat lokal, var vi ska viga oss och så har jag hittat KLÄNNINGEN. Ni vet när det bara känns så rätt. :)
    Hur har det gått för er andra Augbrudar?

• Svar på tråden augustibrudar
  • Popis

Ja averkligen, vi har turen att få gå på min studiekamrats bröllop 1 månadg innan vårat. :D

• Chicki

Vi ska på mässan på lördag sla bli kul, ska eran sambo med?
    Jag ska åka med en kompis och min sambo vart lite sur fast han egentligen inte har nåt intresse att gå sånt..
    Vi ska gifta oss kl 16,00

• Popis

Vad kul att gå på bröllopsmässa, själv bor jag lite för långt bort så jag skippar det. Men jag mottar gärna era tips från mässan :D

• GoaSmulan

Vi kanske har ändrat oss till den 12 nu då lokalen vi funderar på var upptagen den 19 augusti.

• GoaSmulan

Skickade lite snabbt. Däremot så har jag ett annat problem med det datumet och det är att vi har cityfest samma datum, kanske inte så smart eller vad tror ni?

• Mitt hjärta är hemma

Goa Smulan: Vad menas med cityfest?

• GoaSmulan

En fest med karuseller, knallar, matstånd, uppträdanden mm mm mitt inne i centrum.

• Mitt hjärta är hemma

Aha, alltså ingen direkt bröllopsrelaterad fest, tänkte att det kanske var något lysningsaktigt, nån amerikansk tradition eller något annat vigselaktigt jag aldrig hört talas om, haha. Mja, cityfest (gatufest tror jag vi säger, men cityfest låter ju trevligare!) samma dag är kanske att ta i?

• Izunia

Augustibrud 06 vi gifter oss samma dag! Vad kul!

• GoaSmulan

Mitt hjärta är hemma: Kanske, kanske inte. Det stora flertalet gäster är "bara" bjudna på vigseln och på kaffe och tårta efteråt så kvällen blir fri. Dessutom är cityfesten ons-lör så det är inte bara en dag.

Svar på tråden augustibrudar