• Blowjo

CAMBRIDGE!

Hejsan....

Är inne på min andra dag med cambrige-kuren...

Nu undrar jag om någon här , har provat detta? För jag undrar hur snabbt ni iså fall gick ner...

För själv vill jag gå ner 28 kg....och när jag har läst om de som gått ner ivikt på cambridge hemsida, så har det tagit flera månader. Så därför undrar jag om det finns någon som gått ner fortare i vikt än så?

Tacksam för svar!

MVH/Johanna

• Svar på tråden CAMBRIDGE!
  • *Vårblomma*

1:a veckan avklarad!!
    3,1 kg har jag gått ned och är mycket nöjd!! Det här är ju enkelt...

Nu får vi se vad vecka 2 ger, då det mesta av vattnet är ute ur kroppen!

Hur går det för er andra!?!?

Kram

• vixen not a tramp

Gloriousgirl
    Jag kommer ihåg dig! Va kul att du gick ner så mycket, suuuuperstarkt jobbat! Har du hållit vikten, eller har du gått ner mer? Gått upp de klassiska 2-3 kg som "alltid" i alla fall ofta kommer efter pulverkur? Hur lång tid tog det att gå ner allt? Vore kul att höra!

• Gloriousgirl

Mia.Maria: Kul att du minns mig från sist! :) Nej nej, jag gick inte ner mer utan jag gick upp totalt 20kg utav de 40 jag gick ner. Så jag står ändå på minus, vilket jag nästan är stolt över då jag fuskat mycket och vräkt i mig allt typ. Men nu ska jag ta ca 10kg tänkte jag och jag har inte längre ambitionen att bli supersmal osv, utan jag skiter i själv vikten och fokuserar på formen. Jag är nöjd om jag kan ha storlek 40-42 kan jag säga...när jag var som smalast kom jag i 36-38, och störst 48-50. Lagom kanske är bäst i mitt fall.

• *Vårblomma*

27/1 93,8 kg
    28/1 93,5 kg
    29/1 93,1 kg
    30/1 92,3 kg
    1/2 91,3 kg
    3/2 90,7 kg
    4/2 90,4 kg

Här är mitt resultat den senaste veckan!
    Kör kombinerad kur, 2 soppor på dagen, 3 liter vatten, endast kött på kvällen...

Hur går det för er andra!?!??

• vixen not a tramp

Gloriousgirl
    Det låter ju jättebra! Ja, lagom ÄR bäst! Du är verkligen en inspirationskälla!

• aircondition

Vad är det här för metod? Jag har ca. 7 kg att gå ner. Det verkar vara busenkelt.Vad gör ni egentligen? Ni pratar kurer, ren kur... hjälp mig här!

• M.H

Hejsan alla tjejer!

Vad glad och inspirerad jag blir över att läsa era inlägg!
    Jag har själv varit och vänt ett par dagar med cambridge nu, (dock ätit vanlig mat senare på dagen) men imorgon är det verkligen dags att börja med ren kur.
    Jag vågar dock inte ställa mej på vågen, jag tror jag kommer bli för fixerad...
    Går det bra för alla andra?
    Men vad jag har förstått är de första dagarna värst, är det så eller är det bara en myt och att hela "resan" är ett riktigt h*lvete?
    Ta hand om er! (tack för tips och hjälp)

• Blowjo

Hejsan....

Det är ingen myt, iaf inte för mig..men jag tyckte defenitivt att de tre första dagarna var värst...det blir bättre sen, man kommer liksom in i en vana...så sen helt plötsligt så det din vardag....det blir naturligt. Men jag ska inte säga att alla känner så, men jag gör det =)

jag önskar dig lycka till!!

och jo...rätt fixerad vid vågen, det är jag =/

• *Vårblomma*

Hi hi... 89,6 kg!!!! Såååååå glad!!!

Blowjo - hur mycket har du gått ned nu!?!?!

Fixerad vid vågen..? Skulle kunna skriva en hel avhandling om det!! Väger mig alldeles för ofta tyvärr...

Svar på tråden CAMBRIDGE!